Η νέα σειρά με ανδρικά προιόντα μακιγιάζ του οίκου Chanel, ονομάζεται «Boy», από τον μεγάλο έρωτα της Κοκό Σανέλ, τον Βρετανό παίκτη πόλο Κάπτερν Έντουαρντ «Boy» Κάπελ. Η σειρά μακιγιάζ Boy de Chanel, που έχει λανσαριστεί από τον Σεπτέμβριο στην Κορέα, κυκλοφόρησε και στις υπόλοιπες αγορές τον Ιανουάριο, με τη γαλλική φίρμα να θέλει να προσφέρει στους άνδρες πελάτες μια μικρή ποικιλία προϊόντων ομορφιάς.
Τα προϊόντα αυτά περιλαμβάνουν concealer, μολύβι ματιών, lip balm και makeup, όλα σε ματ τόνους.
Η Chanel δεν είναι ο πρώτος οίκος που κυκλοφορεί μακιγιάζ για άνδρες. Στο παρελθόν ανδρικές σειρές μακιγιάζ είχαν λανσάρει ο Γάλλος σχεδιαστής Jean Paul Gaultier , αλλά και ο Yves Saint Laurent που λάνσαρe μια αρσενική έκδοση του κονσίλερ “Touche Eclat”. Τα περισσότερα όμως από αυτά τα προϊόντα καταργήθηκαν πριν το τέλος της δεκαετίας.
Τι συνέβη όμως και ο μεγάλος οίκος αποφάσισε να επενδύσει στο ανδρικό κοινό; Μήπως είναι η νέα εποχή που θέλει τους άνδρες να διςκδικούν το δικό τους μερίδιο στην ομορφιά και να είναι πάντα περιποιημένοι; Μπορεί, αμν αναλογιστεί κανείς ότι ακόμα και ο Γάλλος πρόεδρος, Εμανουέλ Μακρόν, ξόδεψε 30.000 ευρώ για τις ανάγκες του μακιγιάζ του, μόλις το πρώτο τρίμηνο της προεδρίας του. Συνεπώς…το ανδρικό μακιγιάζ έχει κι αυτό το φανατικό του κοινό! Ή τέλος πάντων προβλέπεται να το αποκτήσει!