Τον Μαΐο του 2017 ο Θέμος Αναστασιάδης καλωσόρισε στο γραφείο του την ελληνική έκδοση του Marie Claire. Δεν αναφέρομαι μόνο στην εκδοτική είδηση της σεζόν ότι ο διεθνής τίτλος μπήκε δυναμικά στον όμιλο του Πρώτου Θέματος διαγράφοντας έκτοτε μια σταθερά ανοδική πορεία, αλλά και σε μια πραγματική επίσκεψη: ο Θέμος θέλησε να γνωρίσει έναν προς έναν τους editors της νέας ομάδας του περιοδικού, τους δημοσιογράφους, τους stylists και τους art directors, και έτσι μας κάλεσε στο γραφείο του, συνομίλησε μαζί μας για λίγα λεπτά, μας ευχήθηκε καλή αρχή και φυσικά, είπε μερικά καλά αστεία, χαλαρώνοντας το κλίμα σε δευτερόλεπτα. Είτε επρόκειτο για μια κίνηση ευγένειας (διόλου δεδομένη στον χώρο μας), είτε για μια απόπειρα να τσεκάρει τις επαγγελματικές μας ικανότητες (ας μην ξεχνάμε ότι ο Θέμος ήταν ίσως ο μόνος «εφημεριδάς» που εκτιμούσε τα περιοδικά), αυτή η συνάντηση πατρικού χαρακτήρα ενισχύθηκε τις επόμενες ημέρες με την παρουσία του και το ενδιαφέρον του όχι μόνο για τη νέα έκδοση αλλά και για κάθε λεπτομέρεια των logistics και των resources.
Tαυτόχρονα όμως ήθελε να σιγουρευτεί πως αυτή η πρόσφατη «υιοθεσία» δεν έχει διαταράξει την υπόλοιπη δεμένη επαγγελματική οικογένεια. Χρησιμοποιούμε συχνά αυτόν τον όρο-κλισέ για να περιγράψουμε το ζεστό κλίμα σε μια εταιρεία, αλλά στην περίπτωση του Θέμου ήταν κυριολεξία, κάτι που ένιωθες από την πρώτη επαφή με το χιούμορ του, τη φροντίδα του για τους ανθρώπους και το επικοινωνιακό χάρισμα να τους κερδίζει. Τα συγκινημένα πρόσωπά τους το επιβεβαιώνουν από την ώρα που έμαθαν ότι «έφυγε», το βράδυ της Τρίτης. Οι ιστορίες που δημοσιεύουν συντετριμμένοι οι στενοί συνεργάτες του επιβεβαιώνουν επίσης τι είδους εκδότης ήταν , όχι το είδος του αποστασιοποιημένου επιχειρηματία, αλλά το είδος του παθιασμένου δημοσιογράφου που δεν απολαμβάνει τίποτα περισσότερο από μία καλή ιστορία.
Γι αυτό και ήταν μια τεράστια ώθηση αυτοπεποίθησης αλλά και ευθύνης ταυτόχρονα όταν μαζί με τον Τάσο Καραμήτσο, μας έδειξαν απόλυτη εμπιστοσύνη ώστε να διηγηθούμε στο Marie Claire τις ιστορίες που πιστεύαμε ότι αξίζουν να ακουστούν και να χτίσουμε μαζί το κορυφαίο γυναικείο fashion brand στην Ελλάδα, έντυπο και ψηφιακό.
«Εσύ τα ξέρεις καλύτερα αυτά», ήταν η απάντηση του Θέμου σε κάμποσες ανασφάλειές μου κατά τη διάρκεια του επαναλανσαρίσματος, απάντηση-παγίδα όπως σκεφτόμουν επιφυλακτικά κάθε φορά, αφού τελικά αυτός ο ευφυής άνδρας είχε ένα αλάνθαστο ένστικτο ακόμη και για τα γυναικεία περιοδικά. Οι εύστοχες παρατηρήσεις του για τα πρόσωπα (συμφωνήσαμε ότι η Αμπερ Χερντ είναι τόσο όμορφη που θα έπρεπε να είναι παράνομο), το ότι έπεφτε το μάτι του σε μία από τις 50 εικόνες του βίντεο της καμπάνιας που πράγματι «κλωτσούσε» («δεν σε τρομάζει λίγο αυτή εδώ η γκριμάτσα;») και ο «ύπουλος» τρόπος με τον οποίο σε ωθούσε στην αυτοβελτίωση ήταν πολύτιμα και διαρκούν ακόμα ως έμπνευση και αφύπνιση.
Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ το ζεστό του εκείνο καλωσόρισμα, την πίστη του στις κοινές αξίες της προκλητικής δημοσιογραφίας που μοιράζεται το Marie Claire και το Πρώτο Θέμα, και το μεγαλύτερο δώρο του: την ελευθερία να κάνουμε αυτό το αφήγημα πιο λαμπερό και δυνατό για τις γυναίκες μέρα με τη μέρα.