Η H&M και ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής της MOSCHINO, Jeremy Scott, προσκάλεσαν celebrities, διεθνείς συντάκτες και influencers σε μια συναρπαστική επίδειξη μόδας, με τις γιγαντοαφίσες του σκηνικού να φωτίζονται όπως η Times Square στη Νέα Υόρκη. Ανάμεσα στα μοντέλα που περπάτησαν στην πασαρέλα βρέθηκαν οι αδερφές Hadid, φορώντας κομμάτια από τη συλλογή MOSCHINO [tv] H&M, ενώ η θρυλική Naomi Campbell έκλεισε το show. Οι Kiersey Clemons, Leigh Lezark, Coco Rocha και Bebe Rexha, βρέθηκαν στην πρώτη σειρά ντυμένες με looks της συλλογής.
Τα μοντέλα ανέβηκαν στην πασαρέλα από μια σκάλα που θα περίμενε κανείς να συναντήσει σε ένα σοκάκι της πόλης, με σαφείς αναφορές σε ένα παλιό νεοϋορκέζικο μιούζικαλ. Στη συνέχεια περπάτησαν στην πασαρέλα, η οποία έμοιαζε, επίσης με δρόμο – ακριβώς, δηλαδή, το μέρος όπου αρέσει στον Jeremy να βλέπει τον κόσμο να φοράει τα σχέδιά του.
«Η συλλογή MOSCHINO [tv] H&M είναι ένα δώρο στους fans μου – ήθελα να τους δώσω την πιο MOSCHINO συλλογή που έγινε ποτέ. Προσπάθησα να συμπεριλάβω όλα τα στοιχεία που θα περίμενε να δει κανείς σε ένα show μου: υψηλή ραπτική με έμπνευση από καρτούν σε συνδυασμό με street wear αισθητική, γεμάτη με αμέτρητα αστραφτερά αξεσουάρ σε στυλ hip hop, για να δημιουργήσω ένα εντελώς MOSCHINO look», αναφέρει ο Jeremy Scott, Καλλιτεχνικός Διευθυντής του οίκου MOSCHINO.
Η θρυλική make-up artist Pat McGrath, δημιούργησε το beauty look για το show χρησιμοποιώντας προϊόντα από τη συλλογή H&M Beauty. Για να αναδείξει τη συλλογή, το make-up look είχε έντονο δυναμισμό και γκλάμουρ, εστιάζοντας σε γραμμικό liner με καμπύλες για τα μάτια και πρόσωπο που ακτινοβολεί.
Μόλις ο Jeremy έκανε την υπόκλισή του για το κλείσιμο του fashion show, οι γιγαντοαφίσες που περιέβαλαν την πασαρέλα ανασηκώθηκαν, αποκαλύπτοντας στα decks τον βραβευμένο με Grammy παραγωγό και καλλιτέχνη, Diplo, έτοιμο να δώσει το έναυσμα για την έναρξη του πάρτυ.
Την ίδια στιγμή αποκαλύφθηκε το exclusive MOSCHINO [tv] H&M pop-up store, δίνοντας στους καλεσμένους τη δυνατότητα να είναι οι πρώτοι που θα αποκτήσουν ένα κομμάτι της συλλογής.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς, οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να μπουν κυριολεκτικά “μέσα” στον κόσμο της συλλογής MOSCHINO [tv] H&M και να τη βιώσουν μέσα από μία μοναδική εμπειρία augmented reality. Οι καλεσμένοι φόρεσαν τις ειδικές μάσκες Magic Leap One και μπήκαν σε μια γιγάντια τηλεόραση για να βιώσουν τη συνεργασία με έναν εντελώς καινούριο τρόπο. Η συλλογή MOSCHINO [tv] H&M συνδέει μοναδικά την ενέργεια του δρόμου, με την ποπ κουλτούρα, τη λάμψη, την παιχνιδιάρικη διάθεση και το χιούμορ.
Η συλλογή MOSCHINO [tv] H&M θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένα καταστήματα της Η&Μ παγκοσμίως, καθώς και online, στις 8 Νοεμβρίου.