To βράδυ της 4ης Ιουνίου, η Max Mara πραγματοποίησε για πρώτη φορά μια επίδειξη μόδας στο Collezione Maramotti, το μουσείο τέχνης με έδρα το Reggio Emilia. Ο χώρος, ο οποίος φιλοξενεί πάνω από 200 έργα ζωγραφικής, γλυπτά και εγκαταστάσεις από το 1954 μέχρι σήμερα, από καλλιτέχνες συμπεριλαμβανομένων των Francis Bacon, Basquiat και Giuseppe Penone, σχεδιάστηκε αρχικά από τους αρχιτέκτονες Antonio Pastorini και Eugenio Salvarini το 1957. Πριν από αυτό, ο χώρος στέγαζε τα γραφεία και το εργοστάσιο της Max Mara.
Για τη συλλογή Max Mara Resort 2019 η οποία περιελάμβανε μια σειρά από στοιχειακά χρώματα, από το midnight blue μέχρι το λευκό του ψευδάργυρου σε πλισέ φορέματα, ανδρόγυνη ραπτική και μια καινοτόμο γιορτή των χαρακτηριστικών παλτών της μάρκας, ο διευθυντής δημιουργικού Ian Griffiths αναζήτησε την έμπνευση στα πρώιμα έργα στη μόνιμη συλλογή του Collezione Maramotti. Το έργο του Anselmo “Torsione” ενέμπνευσε τους κόμπους και τις πλεξούδες, το «Achrome» του Manzoni τις πτυχωτές υφές, η γοητεία του Twombly ενσωματώθηκε στα καλλιγραφικά πλεκτά, ενώ από το γλυπτό «Torsione» του Anselmo αντλήθηκε η έμπνευση για τα παπούτσια με τις ενσωματωμένες κορδέλες.
Οι Twombly, Novelli και Kounellis γοητεύτηκαν από τη δύναμη του σεναρίου. Διαχωρίσμένα από τις κυριολεκτικές τους έννοιες, τα γράμματα μετατρέπονται σε κομψά χορευτικά κινήματα στην επιφάνεια του καμβά, και την τέλεια έμπνευση για μια σειρά καλλιγραφικών μοτίβων.