Από τη Μάρα Θεοδωροπούλου

Η Κέιτ Χάντσον έχτισε μια καριέρα πάνω στη γοητεία, στο ταλέντο και τη χαρισματική της παρουσία στη μεγάλη οθόνη. Η αδιαφιλονίκητη βασίλισσα των ρομαντικών κωμωδιών των 00s, από το «Πώς να χωρίσετε σε 10 μέρες» μέχρι το «Νύφες σε πόλεμο» και το «Σχεδόν διάσημοι» (το τελευταίο δεν είναι ρομαντική κομεντί, αλλά παραμένει κλασικό και της έχει χαρίσει μια υποψηφιότητα για Οσκαρ και μια Χρυσή Σφαίρα), μπαίνει τώρα σε αχαρτογράφητα νερά με το νέο της project: η Χάντσον έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα κωμική σειρά του Netflix, «Running Point», εκτελώντας ταυτόχρονα και χρέη παραγωγού. Και επειδή μια επαγγελματική στροφή δεν ήταν αρκετή, πρόσφατα δοκίμασε τις δυνάμεις της και στο τραγούδι, κυκλοφορώντας το πρώτο της άλμπουμ, το «Glorious». Πριν από αυτό είχε κλέψει την παράσταση στην παγκόσμια επιτυχία του Netflix «Glass Onion: A Knives Out Mystery», ενώ μεγάλωνε τα παιδιά της (ο 21χρονος γιος της Ράιντερ σπουδάζει, ο Μπίνγκαμ μόλις έγινε 13 και η κόρη της, Ρόνι, είναι 6) και επέβλεπε τις επιχειρήσεις της.

Μια ματιά στο «Running Point», όμως, αρκεί για να επιβεβαιώσει ότι βρίσκεται στο φυσικό της περιβάλλον. Το στυλ και το κωμικό της timing παραμένουν άθικτα καθώς συστήνεται στα πρώτα λεπτά ως Αϊλα Γκόρντον, στέλεχος της ομάδας μπάσκετ Λος Αντζελες Γουέιβς, που ανακηρύσσεται αναπάντεχα πρόεδρος όλου του συλλόγου όταν ο μεγαλύτερος αδερφός της (Τζάστιν Θερού) αναγκάζεται να αποσυρθεί λόγω ενός δημόσιου σκανδάλου.

Η Αϊλα πρέπει να αποδείξει στους συναδέλφους της (δύο εκ των οποίων είναι αδέρφια της), τους αθλητές, το Δ.Σ., τα ΜΜΕ και τα εκατομμύρια των οπαδών που παρακολουθούν κάθε κίνηση της ομάδας ότι αξίζει να βρίσκεται στη θέση αυτή. Στο πλευρό της έχει τη βοηθό και καλύτερή της φίλη (Μπρέντα Σονγκ). Σύμφωνα με τη Χάντσον, η σειρά γυρίστηκε σε οικογενειακό κλίμα, με το καστ να χρειάζεται σχεδόν μηδενικό χρόνο για να δημιουργήσει μια αυθεντική και οικεία δυναμική.

«Συνέβη πολύ γρήγορα. Νομίζω ότι η Μίντι Κόλινγκ, που συνδημιούργησε τη σειρά, είναι καλή στο να ενώνει άτομα που ξέρει ότι θα αγαπηθούν μεταξύ τους και θα έχουν καλή χημεία. Δεν μας πήρε πολύ να έρθουμε κοντά και να γελάσουμε πολύ», λέει η Χάντσον σε συνεντεύξη Tύπου όπου συμμετείχε και το Marie Claire Greece.

Η ιστορία της Αϊλα βασίζεται σε εκείνη της Τζίνι Μπας, κόρης του θρυλικού ιδιοκτήτη των Λος Αντζελες Λέικερς, Τζέρι Μπας, που απέκτησε πριν από λίγα χρόνια τον έλεγχο του συλλόγου και ήρθε αντιμέτωπη με τον σκεπτικισμό και τη σκληρή κριτική του αθλητικού κόσμου μέχρι να αποδείξει την αξία της. Η Μπας ανήκει στους παραγωγούς της σειράς και πρότεινε η ίδια τη Χάντσον ως πρώτη της επιλογή για το ρόλο.

«Η εμπειρία και η γνώση της Τζίνι ως προέδρου των Λέικερς ήταν πολύτιμες για μένα. Είναι η πρώτη γυναίκα που διευθύνει έναν τεράστιο μπασκετικό σύλλογο και η οπτική της αποτελεί ιδανικό έδαφος για κωμικές καταστάσεις», μας εξηγεί.

Ο παραδοσιακά ανδροκρατούμενος κόσμος των σπορ δεν πτόησε την ηθοποιό, που πάντα έβρισκε εκεί το καταφύγιό της. «Δεν ξέρω κάθε στατιστικό για κάθε παίκτη από τη δεκαετία του ’60, όπως η Μπρέντα», παραδέχεται. «Μου αρέσει, όμως, πάρα πολύ να παρακολουθώ αθλητικά. Τα πάντα. Προέρχομαι από οικογένεια του μπέιζμπολ, οπότε βλέπω πολύ, όπως και χόκεϊ. Λατρεύω το φούτμπολ και το μπάσκετ. Είμαι από τα άτομα που ξυπνούν μέσα στη νύχτα και, αν είμαι αγχωμένη για κάτι, θα βάλω μια αθλητική εκπομπή γιατί μου δημιουργεί ασφάλεια». Η Χάντσον, που έχει 4 αδερφούς και 2 αδερφές, θεωρεί ότι η παιδική της ηλικία συνέβαλε στην αγάπη της για τα σπορ. «Πιστεύω ότι παίζει ρόλο το γεγονός ότι μεγάλωσα μόνο με αγόρια στο σπίτι, σε μια πολύ αθλητική οικογένεια. Το αγαπημένο μου σπορ είναι το ποδόσφαιρο. Το λατρεύω και μου αρέσει πολύ να βλέπω ματς. Στο σπίτι μας είμαστε οπαδοί της Αρσεναλ», δεν παραλείπει να μας τονίσει.

«Η εμπειρία και η γνώση της Τζίνι ως προέδρου των Λέικερς ήταν πολύτιμες για μένα. Είναι η πρώτη γυναίκα που διευθύνει έναν τεράστιο μπασκετικό σύλλογο και η οπτική της αποτελεί ιδανικό έδαφος για κωμικές καταστάσεις».

Στο «Running Point», η Χάντσον είχε την ευκαιρία να ασχοληθεί και με τη μουσική επένδυση. «Χρειάστηκε πολλή δουλειά, αλλά ήταν διασκεδαστική. Λατρεύω τη μουσική και πιστεύω ότι είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία μιας σειράς. Μπορείς να δώσεις τον τόνο διαφορετικά χάρη στη μουσική και τα τραγούδια, αλλά μπορείς να βρεις και τα σημεία στα οποία δεν θα υπάρχει μουσική».

Το timing ήταν έτσι κι αλλιώς εξαιρετικό, εφόσον η περσινή χρονιά είδε την κυκλοφορία του σόλο άλμπουμ της «Glorious», που αποτελεί την πραγματοποίηση ενός ονείρου που η Χάντσον είχε όλη της τη ζωή. Το ηχογράφησε μαζί με τον αρραβωνιαστικό της, τον μουσικό Ντάνι Φουτζικάουα (πατέρα της Ρόνι) και τη σπουδαία τραγουδίστρια των 4 Non Blondes και συνθέτρια Λίντα Πέρι. Φλέρταρε με το τραγούδι στη σειρά «Glee» και σε ταινίες όπως το all-star μιούζικαλ «Nine» και το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Sia «Music», αλλά ποτέ δεν είχε τολμήσει να ασχοληθεί ολοκληρωτικά με το τραγούδι μέχρι τον ερχομό της πανδημίας και τις υπαρξιακές ανησυχίες που τα lockdown προκάλεσαν σε όλους. Από τα κομμάτια του δίσκου ξεχωρίζει το «Right On Time», μια ροκ μπαλάντα-φόρος τιμής στη μητέρα της Γκόλντι Χον. To περιοδικό Rolling Stone χαρακτήρισε το άλμπουμ «μία από τις πιο ευχάριστες μουσικές εκπλήξεις» του 2024.

Οι επιτυχίες της δεν σταματούν εκεί, αφού το «Running Point», μια σειρά που παραμένει στο ελληνικό top 10 του Netflix αρκετές εβδομάδες μετά την πρεμιέρα της, μόλις ανανεώθηκε για δεύτερη σεζόν. (Η αγάπη του ελληνικού κοινού για την ηθοποιό και την οικογένειά της είναι αμοιβαία: τα τελευταία χρόνια η ευρύτερη οικογένεια της Χάντσον περνάει τα καλοκαίρια της στη Σκιάθο, ενώ η ίδια, ο αρραβωνιαστικός της και η κόρη της βρέθηκαν σε πολυτελές ξενοδοχείο της Αθήνας πριν από λίγες μέρες για διακοπές. Εξάλλου είχε βρεθεί στην Ελλάδα και για τα γυρίσματα του «Glass Onion».) Πάντως για εκείνη η συνεργασία με το καστ και τους δημιουργούς της επιτυχημένης σειράς της παραμένει το απόλυτο δώρο. «Σίγουρα είναι ευχάριστο να δουλεύεις με αστείους ανθρώπους, αλλά για μένα ήταν τρομερά συναρπαστικό το να συνυπάρχω με τόσο έξυπνα κωμικά μυαλά, με σεναριογράφους που επίσης γράφουν ανά πάσα στιγμή. Είναι σαν όνειρο γιατί οι μέρες σου είναι γεμάτες γέλιο».

Φωτογραφίες: Michael Schwartz

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below