Μια κλήση μέσω Instagram live της Gigi Hadid με τον φίλο της Jeremy Scott αποκάλυψε την είδηση: η επόμενη συνεργασία με σχεδιαστή της H&M είναι με τον οίκο MOSCHINO – την εμβληματική ιταλική μάρκα, στην οποία ο Jeremy Scott έχει δώσει νέα ποπ ενέργεια από το 2013, όταν και ανέλαβε ως Δημιουργικός Διευθυντής.
Η συλλογή MOSCHINO [tv] H&M θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα H&M σε όλο τον κόσμο και online από τις 8 Νοεμβρίου. Η κλήση της Gigi Hadid στον Jeremy Scott προβλήθηκε ζωντανά σε ψηφιακές οθόνες κατά τη διάρκεια του ετήσιου πάρτι του οίκου MOSCHINO στο φεστιβάλ Coachella στην Καλιφόρνια, καθώς και στα κοινωνικά δίκτυα της Η&Μ, εκπλήσσοντας τους παρευρισκόμενους με τα μεγάλα νέα.
Ο Jeremy και η Gigi φορούσαν τις πρώτες δημιουργίες της MOSCHINO [tv] H&M, μιας συλλογής γεμάτη ζωντάνια, χαρά και το χιούμορ που έκανε την εταιρεία μία από τις πιο αγαπητές στον χώρο της μόδας σήμερα. Ο Jeremy Scott σχεδίασε για την H&M μια νέα συλλογή για άνδρες και γυναίκες, καθώς και μία ευρεία γκάμα αξεσουάρ και κάποιες έξτρα εκπλήξεις. «Είμαι τόσο ενθουσιασμένος για τη MOSCHINO [tv] H&M. Όλη μου τη ζωή, η δουλειά μου ήταν να συνδέομαι με τους ανθρώπους μέσα από τη μόδα, και με αυτή τη συνεργασία θα είμαι σε θέση να φθάσω σε περισσότερους από ποτέ μέχρι σήμερα», δήλωσε ο Jeremy Scott, Δημιουργικός Διευθυντής του οίκου MOSCHINO.
«Η MOSCHINO [tv] H&M είναι η ιδανική συνεργασία που χρειάζεται ο κόσμος της μόδας αυτή τη στιγμή. Συνδυάζει την ποπ κουλτούρα, την αστική μόδα, τα λογότυπα και την αίγλη. Ο Jeremy Scott είναι απίστευτος – ξέρει πώς να διασκεδάζει με τη μόδα και να επικοινωνεί με τους θαυμαστές του σε όλο τον κόσμο», λέει η Ann-Sofie Johansson, Καλλιτεχνική Σύμβουλος της H&M.
Η καμπάνια της συλλογής MOSCHINO [tv] H&M είναι μια ριζικά καινοτόμος τηλεοπτική ιδέα που συνδυάζει τα social media και τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης προκειμένου να δημιουργήσει μια πολυ-πλατφόρμα: μια νέα και συναρπαστική τηλεοπτική εμπειρία για τον ψηφιακό κόσμο.