Η Skims εγκατέστησε ένα μπαλόνι 18 μέτρων της Kim Kardashian στην Times Square για την προώθηση της πιο πρόσφατης συλλογής μαγιό. Η Skims ακολούθησε μια ευρηματική διαδρομή για να προωθήσει τη νέα συλλογή μαγιό της – προσθέτοντας ένα μπαλόνι μήκους 18 μέτρων της συνιδρύτριας της σειράς, Kim Kardashian, στη μέση της Times Square στη Νέα Υόρκη.
Το τεράστιο μπαλόνι δείχνει την Kim Kardashian να φοράει κομμάτια από την επερχόμενη συλλογή μαγιό: Skims Swim. Η εγκατάσταση απογειώνεται πάνω σε ένα κατάστρωμα ενός μέτρου στο χρώμα της παλίρροιας, τυλιγμένο με το χαρακτηριστικό λογότυπο της μάρκας.
Η ιδέα της εγκατάστασης με το μπαλόνι είναι εκτελεστική παραγωγή της Amy Kule από τη Merry Wonderer. Η νεότερη έκδοση του Skims Swim περιλαμβάνει μια σειρά προϊόντων από είδη κολύμβησης, cover up από πετσετέ και βαμβακερή φανέλα και αξεσουάρ για την πισίνα. Η συλλογή κυκλοφορεί σε πέντε statement χρωματισμούς: λεοπάρ, λευκό του χιονιού, μπλε της παλίρροιας και το χαρακτηριστικό όνυχα της Skims. Με ξεχωριστά, ευπροσάρμοστα κομμάτια, η συλλογή προσφέρει κολακευτικές επιλογές για να συνδυάσετε και να απολαύσετε τις βουτιές σας στην πισίνα και τη θάλασσα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Kim Kardashian πόζαρε για την καμπάνια της επερχόμενης κολυμβητικής σειράς, την οποία φωτογράφισε η Ana Dias, που έχει συνεργαστεί και με το Play Boy, στις Μπαχάμες.
«Λατρεύω απόλυτα το γεγονός ότι αυτή η συλλογή έχει κάτι για όλους – είτε βρίσκεστε σε διακοπές είτε στην πισίνα, όλα έχουν να κάνουν με το να νιώθετε αυτοπεποίθηση με αυτά που φοράτε», δήλωσε η Kardashian σχετικά. Η συλλογή περιγράφεται περαιτέρω ως «το διαβατήριό σας για μια σέξι γκαρνταρόμπα για αποδράσεις που αποπνέει αυτοπεποίθηση και αβίαστο στυλ».
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Kim Kardashian ποζάρει για τη Skims. Τον Απρίλιο του 2024, η επιχειρηματίας και ριάλιτι σταρ της τηλεόρασης πόζαρε για άλλη μια καμπάνια της συλλογής Skims Swim Shop με φωτογράφο τον Nick Knight.
Τον περασμένο Φεβρουάριο, η μάρκα ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με τη Nike, με την ονομασία NikeSkims. Η συνεργασία χαρακτηρίστηκε σε ανακοίνωση ως «ένα νέο εμπορικό σήμα από δύο από τα πιο εμβληματικά ονόματα στον αθλητισμό και το στυλ, που συνεργάζονται για να αναστατώσουν την παγκόσμια βιομηχανία fitness και activewear με την καλύτερη καινοτομία στην υπηρεσία όλων των αθλητριών».
Οι αντιδράσεις των περαστικών
Και ενώ οι προθέσεις ήταν καλοπροαίρετες, οι κάτοικοι της Νέας Υόρκης και των περαστικών από τη θρυλική πλατεία της πόλης δεν ήταν οι καλύτερες. «Ρωτάω όποιον έδωσε την άδεια να εγκατασταθεί αυτό εδώ: Πας καλά;», δήλωσε μία γυναίκα που περνούσε από το σημείο σε τοπικά μέσα σύμφωνα με ρεπορτάζ της The Sun. Ένας άλλος θαυμαστής είπε ότι η κούκλα της Kim «φαίνεται να ντρέπεται που βρίσκεται εκεί». Ένας ακόλουθος στη σελίδα του brand στο Instagram κατακεραύνωσε την εγκατάσταση, χαρακτηρίζοντάς την «μη ρεαλιστική αναπαράσταση του γυναικείου σώματος».
Πάντως η Kim Kardashian δεν πτοείται. Μοιραζόμενη τον ενθουσιασμό της στο Instagram Stories, δημοσίευσε ένα στιγμιότυπο της εγκατάστασης, γράφοντας: «OMG….Δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχει ένα float 18 μέτρων με εμένα και το SKIMS Swim στη μέση της Times Square».