Εχοντας διανύσει ήδη τη μισή διαδρομή ως τον τελικό στόχο οι αποδεκατισμένοι παίκτες Μαχητών και Διασήμων θα συνεχίσουν τις αναμετρήσεις με στόχο το πολυπόθητο έπαθλο, το οποίο φυσικά δεν είναι μόνο τα χρήματα, αλλά και η δημοσιότητα που θα τροφοδοτήσει τη ματαιοδοξία και θα αυγατίσει τα έσοδα. Μέχρι τώρα, με εξαίρεση την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, που είναι μία κατηγορία μόνη της, οι υπόλοιποι αποχωρήσαντες απλώς… πήγαν σπίτι τους. Κατά το κοινώς λεγόμενο, «πέρασαν και δεν ακούμπησαν» κι αυτό είναι κάτι που ουσιαστικά επιβεβαιώνει το γιατί δεν πηγαίνει τόσο καλά όσο πέρυσι το φετινό «Survivor» σε επίπεδο αριθμών και εντυπώσεων. Δηλαδή το μέτριο ως και κακό casting.
Η εμμονή των Τούρκων παραγωγών να δώσουν έμφαση σε αθλητές, Ολυμπιονίκες και γυμναστές δημιούργησε ένα παζλ πειθαρχημένων στα αγωνίσματα παικτών οι οποίοι ούτε το στοιχείο του ριάλιτι κατάφεραν να προσδώσουν, ούτε όμως και να προκαλέσουν την πολυπόθητη ταύτιση του κοινού με κάποιους ενδιαφέροντες χαρακτήρες.
Σε αντίθεση με την περσινή εκδοχή, το φετινό «Survivor» αποδεικνύεται φτωχό σε ενδιαφέροντα πρόσωπα. Ενδεικτικό είναι άλλωστε πως φέτος οι διευθυντές των σχολείων έχουν βρει την ησυχία τους, καθώς η πιτσιρικαρία δεν πολυασχολείται, με αποτέλεσμα να μη διαταράσσεται η εκπαιδευτική ισορροπία. Περισσότερο πλέον συζητούν για τις «ερωτομαχίες» του μεσημεριού και λιγότερο για τους στόχους του Αγιου Δομίνικου. Η Στέλλα και ο Δώρος του «Power of Love» ασκούν πολύ μεγαλύτερη επιρροή στην τηλεοπτική πιτσιρικαρία ακόμη και αν το περιεχόμενο είναι πολύ πιο τολμηρό.
Ετσι, αν και έχουν αποχωρήσει μέχρι στιγμής πολλοί παίκτες και από τις δύο ομάδες, δεν φαίνεται να απασχολούν ούτε τα πάνελ της τηλεόρασης αλλά ούτε και τα πηγαδάκια των καφέ η Αγγελική Κοκαλίτσα, η Μαρία Σαμαρίνου, ο Αλέξανδρος Παρθένης ή η Κατερίνια Χαλικιά. Αντιθέτως, σχεδόν νοσταλγικά όλοι εύχονται να βρισκόταν ένας μάνατζερ ράγκμπι, μια Ευρυδίκη ή ένας Ορέστης Τσανγκ για να πάρει φωτιά ο Αγιος Δομίνικος. Φρούδες ελπίδες.
Πέρυσι τέτοιον καιρό ο Ντάνος είχε ήδη πάρει κεφάλι, ενώ τα σκηνικά με τη Λάουρα, που δεν μπορούσε να πάρει τα πόδια της, τη στρατηγική Τσανγκ, τη συμπεριφορά του Μισθοφόρου, τις απολαυστικές ατάκες του Σπαλιάρα, τις κωλοτούμπες του μάνατζερ ράγκμπι αλλά και των δυνατών Μάριου και Βασάλου είχαν κλέψει την παράσταση για τα καλά.
Αν δεν υπήρχε έστω και αυτή η υποτυπώδης διαμάχη που φούντωσε πριν από λίγο καιρό στους Μαχητές με τις κλίκες και τις καρύδες, το «Survivor» θα διεκδικούσε επάξια τον τίτλο του πιο βαρετού ριάλιτι των τελευταίων χρόνων. Ακόμη και αυτή όμως έσβησε, καθώς τα δύο πρόσωπα που την πυροδοτούσαν βγήκαν από το πλάνο. Ο Θοδωρής Θεοδωρόπουλος αποχώρησε λόγω τραυματισμού και ο Νικόλας Αγόρου οπισθοχώρησε και μαζεύτηκε μετά την ενημέρωση που είχε από τους νέους παίκτες, κυρίως από τη Φελίσια, για όσα λέγονται και γράφονται γι’ αυτόν στην Ελλάδα και κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα.
Ακόμη όμως και μέσα σε αυτή τη «λειψυδρία» χαρακτήρων, υπάρχει μια πεντάδα η οποία προπορεύεται των υπολοίπων, φέρνει νίκες, έχει συναισθηματικές εκρήξεις και μέχρι στιγμής βάσει προγνωστικών και καταγεγραμμένων εντυπώσεων έχει ένα σαφές προβάδισμα στην πορεία που οδηγεί στην πολυπόθητη τελική φάση.
Η πεντάδα των φαβορί
Ηλίας Γκότσης
Αν και αρχικά ο Ηλίας δεν έδειχνε ότι θα προπορευόταν, στην πορεία του παιχνιδιού απέδειξε πως όχι μόνο διαθέτει δυνάμεις αλλά είναι και από τους πλέον συγκεντρωμένους στον στόχο παίκτες. Εχει χάσει σε ελάχιστα αγωνίσματα, στοχοποιήθηκε από κάποιους συμπαίκτες του αρχικά, αλλά κατάφερε να αποδείξει ότι κακώς συνέβη κάτι τέτοιο και δεν δίστασε να ξεμπροστιάσει τον Θεοδωρόπουλο. Ο personal trainer των Μαχητών, αργά αλλά σταθερά, αποδεικνύει ότι είναι ένας από τους πολυτιμότερους παίκτες της ομάδας του και γι’ αυτόν τον λόγο -και όχι τυχαία- όλοι οι νέοι παίκτες που μπήκαν στο ριάλιτι πριν από δύο εβδομάδες τον προσέγγισαν και απέφυγαν τους ανταγωνιστές του. Ο Γκότσης έχει και κάτι ακόμη. Δεν γίνεται γραφικός με τις αντιδράσεις του όταν κερδίζει σε κάποιο αγώνισμα, αλλά ούτε και υστερικός όταν χάνει, όπως συνηθίζουν πολλοί μετριότεροι αυτού. Θεωρείται ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά και αγωνιστικά αλλά και ως στάση και συμπεριφορά μέσα στο παιχνίδι.
Νάσος Παπαργυρόπουλος
Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα δίμετρο οπλοπολυβόλο των Διασήμων που διαθέτει όλα όσα θα ήθελε κάποιος -και κυρίως κάποια- να δει στην τηλεόραση. Ο Νάσος διαθέτει εξαιρετική εξωτερική εμφάνιση. Είναι ψηλός, γυμνασμένος, όμορφος και ήρεμος στις κινήσεις του. Επιπλέον είναι η «μορφή» του παιχνιδιού, καθώς έχοντας εντρυφήσει στη φιλοσοφία του διαλογισμού και σε διάφορες θρησκείες, έχει γίνει όχι μόνο γλωσσοπλάστης αλλά και ο πιο απρόβλεπτος ομιλών στις κάμερες. Αναλύει όρους θαρρείς και διδάσκει σε ακροατήριο, μιλά για μεταφυσικά φαινόμενα, προσεγγίζει με τη λογική το παράλογο και στο τέλος πάντα βρίσκεται να έχει κατακτήσει μια ιδιαίτερη ισορροπία η οποία είναι αξιοθαύμαστη και συνάμα γοητευτική. Το γεγονός ότι είναι γιος του «μεγάλου» Αργύρη Παπαργυρόπουλου και βαφτιστήρι του Τόλη Βοσκόπουλου του προσδίδει άλλον αέρα γοητείας, καθώς οι τηλεθεάτριες γνωρίζουν πολύ καλά ότι απέναντί τους έχουν έναν άντρα που δεν έχει μόνο θητεύσει σε βιβλιοθήκες και φιλοσοφικές θεωρίες, αλλά έχει οργώσει και τα μαγαζιά της παραλιακής. Επιπλέον, ο Νάσος δείχνει να είναι από τους πιο καθαρούς χαρακτήρες του παιχνιδιού και να μην επηρεάζεται από μικρότητες και σκοπιμότητες, όπως κάνουν πολλοί από τους συμπαίκτες του. Χαράζει τη δική του, ενίοτε και μοναχική, πορεία και φέρνει και πολλές νίκες. Μεγάλο φαβορί και δικαιολογημένα.
Κατερίνα Δαλάκα
Η πρωταθλήτρια στίβου πλέον έχει αλλάξει δραματικά συμπεριφορά τις τελευταίες εβδομάδες. Αγωνιστικά είναι από τα κανόνια του παιχνιδιού και όταν την πετύχεις σε καλή μέρα, δεν πιάνεται, είναι σίφουνας.
Αυτό που πήγε να χαλάσει την εικόνα της ήταν ουσιαστικά η συναναστροφή της με την Ξένια REC και τη Χατζίδου, η οποία μεταφράστηκε από το τηλεοπτικό κοινό ως γυναικεία κλίκα. Αυτό δεν απείχε και πολύ από την πραγματικότητα και φάνηκε και από τις αποχωρήσεις που ακολούθησαν. Το σπάσιμο αυτής της κλίκας έσωσε τη Δαλάκα, η οποία με πολύ πιο καθαρό μυαλό επέστρεψε στην αγωνιστική της δεινότητα.
Στα κοινωνικά δίκτυα η ξανθιά λεοπάρδαλη λατρεύεται αλλά και μισιέται, αυτό όμως που την κάνει να ξεχωρίζει είναι ο σκληρός χαρακτήρας της. Δεν έχει νάζι, δεν έχει πλάγια μέθοδο. Αυτό που σκέφτεται αυτό θα πει – θα το εκτοξεύσει για την ακρίβεια. Θεωρείται, επίσης, από τις όμορφες παίκτριες – και δικαιολογημένα, καθώς διαθέτει φοβερές σωματικές αναλογίες και φυσική ομορφιά. Αυτό φαίνεται να το έχει συνειδητοποιήσει και η ίδια, αλλιώς δεν θα ήταν και η μοναδική παίκτρια που χρησιμοποιεί την κουτάλα ως καθρέφτη για να φτιάξει τα μαλλιά της πριν τα αγωνίσματα και το συμβούλιο
Μελίνα Μεταξά
Το κυπριακό οπλοπολυβόλο είναι μέχρι στιγμής η πιο δυνατή παίκτρια. Διαθέτει ταχύτητα, εκπληκτική ισορροπία, αντοχή και τις περισσότερες φορές είναι ιδιαίτερα εύστοχη. Εχει φέρει πολλούς πόντους στους Μαχητές και το ιδανικό της ταίρι στα αγωνίσματα δεν είναι άλλο από το αντίπαλον δέος, την Κατερίνα Δαλάκα.
Το εντυπωσιακό με την περίπτωσή της είναι ότι ποτέ δεν έχει εμφανιστεί στεναχωρημένη ή μελαγχολική στις κάμερες. Ακόμη και όταν βρισκόταν στη δίνη του κυκλώνα μαζί με τον Ηλία απέναντι στο δίδυμο Νικόλα – Θοδωρή δεν λύγισε. Κι όταν στη συνέχεια ο Ηλίας χρειάστηκε να νοσηλευτεί και έμεινε μόνη, και πάλι δεν ίδρωσε το αυτί της και συνέχισε να «κάνει τις διακοπές» της, όπως εξομολογήθηκε στις κάμερες. Η Μελίνα είναι σκληροτράχηλη, δεν αφήνει υποψία φλερτ ή άσκησης γοητείας στον ανδρικό πληθυσμό των συμπαικτών αλλά και των τηλεθεατών. Περισσότερο απολαμβάνει το παιχνίδι και τα λέει έξω από τα δόντια, με αποτέλεσμα όμως να γίνεται ως και κυνική κάποιες φορές, και λιγότερο την απασχολούν η εικόνα της και οι εντυπώσεις των άλλων. Το γεγονός ότι στηρίζεται από το κυπριακό κοινό θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη, όπως συνέβη άλλωστε και πέρυσι με τον Μάριο.
Γιάννης Τσίλης
Ο Ολυμπιονίκης της κωπηλασίας περισσότερο ξεκίνησε ως αουτσάιντερ και λιγότερο ως φαβορί. Ωστόσο, η πορεία του στο παιχνίδι έδειξε ότι όχι μόνο είναι πολύ δυνατός παίκτης αλλά είναι και πολύ δημοφιλής γιατί στηρίχθηκε από το κοινό με μεγάλη διαφορά όταν στοχοποιήθηκε από τη γυναικεία κλίκα των Διασήμων. Ο Τσίλης έγινε το πρόσωπο το οποίο έκανε τον κόσμο να νιώσει ότι έπρεπε να τον προστατεύσει απέναντι σε γυναικείες ραδιουργίες οι οποίες τον έφεραν υποψήφιο προς αποχώρηση. Συγκέντρωσε ρεκόρ θετικών ψήφων και απέδειξε ότι μπήκε για να μείνει και μάλιστα όχι άδικα. Εχει ταχύτητα και είναι πολύ συγκεντρωμένος στα αγωνίσματα. Οι επιδόσεις του δεν έχουν σκαμπανεβάσματα, όπως συμβαίνει με τους περισσότερους παίκτες, ενώ και η συμπεριφορά του είναι υποδειγματική: μακριά από λόγια και κουτσομπολιά και με σκέψη προσηλωμένη στο έτερον ήμισυ. Αλλωστε είναι και ο παίκτης ο οποίος έκανε πρόταση γάμου στην καλή του, στο πρώτο επεισόδιο, λίγο προτού επιβιβαστεί στο αεροπλάνο για Αγιο Δομίνικο… Εχει όλο το πακέτο και στα ατομικά αγωνίσματα όχι τυχαία βρίσκεται ή στον τελικό ή αναδεικνύεται νικητής με διαφορά.
Καλοί μεν… αλλά
Μία ειδική κατηγορία είναι αυτή που αποτελείται από τον Μιχάλη Μουρούτσο, τον Στέλιο Κρητικό και τον Νικόλα Αγόρου. Θεωρούνται δυνατοί παίκτες και ίσως κάποιος απορήσει γιατί δεν συγκαταλέγονται σε αυτούς που εικάζουμε ότι διεκδικούν την πρωτιά.
Οντως και οι τρεις αγωνιστικά έχουν κάνει ουκ ολίγες φορές τη διαφορά. Ωστόσο ο Στέλιος Κρητικός είναι πολύ συχνά τραυματίας και δείχνει ότι κάποιες φορές οι δυνάμεις του τον εγκαταλείπουν. Πρόκειται όμως για έναν εξαιρετικού ήθους Διάσημο ο οποίος έχει γκελ στο τηλεοπτικό κοινό που τον στηρίζει με κάθε τρόπο.
Ο Μιχάλης Μουρούτσος είναι κι αυτός συχνά εκτός των αγωνισμάτων και πολλές φορές που τα αγωνίσματα «δεν του πάνε» δεν τα καταφέρνει. Το γεγονός ότι έχει απαγορεύσει τις συναναστροφές με τις γυναίκες της ομάδας δεν αρέσει στον κόσμο, ενώ συχνά μιλά θεωρητικά και ξενίζει με τον τρόπο του.
Ο Νικόλας Αγόρου είναι και πολύ γρήγορος και πολύ δυνατός αγωνιστικά, αλλά έχει σημαντική αδυναμία στους στόχους. Είτε λόγω συναισθηματικής φόρτισης είτε λόγω έλλειψης ταλέντου, έχει συμβεί πολλές φορές να προηγείται σημαντικά και μεγάλη διαφορά στη διαδρομή και να χάνει τον πόντο λόγω αστοχίας. Επίσης αν και ο ίδιος έχει πάψει να συμπεριφέρεται όπως στο παρελθόν, όπου με τα συνθήματα και τη συμπεριφορά λοκατζή έκανε το κοινό να κεντάει στο Τwitter, αποδυναμώνεται. Κρίμα γιατί ήταν πολύ ενδιαφέρων χαρακτήρας όσο ήταν αυθόρμητος.
Εξαιρετική σε κάποια αγωνίσματα θεωρείται και η Ντάρια Τουρόβνικ, όπως και ο νέος παίκτης, ο Πάνος. Δεν είναι όμως αυτό που θα λέγαμε φαβορί. Εχουν απλά αρκετές καλές στιγμές που δεν μπορούν να θεωρηθούν αρκετές για να τους φανταστεί κάποιος μέχρι τον τελικό.
Η γοητεία των θηλυκών
Φελίσια, Ροδάνθη, Ολγα, Βιργινία και φυσικά η Ντάρια είναι οι παίκτριες που βάσει των δεδομένων τηλεθέασης και αντιδράσεων στα social media έχουν κατακτήσει μέχρι στιγμής το ανδρικό κοινό.
Πρόκειται για εντυπωσιακές, καλογυμνασμένες γυναίκες οι οποίες μέσα από ιδιαίτερα πλάνα της τουρκικής παραγωγής φαίνεται να έχουν κερδίσει πόντους, κάτι που γίνεται αντιληπτό με την επιστροφή στις παραλίες, καθώς στη διάρκεια των αγωνισμάτων είναι πολύ δύσκολο, ειδικά για τις γυναίκες, να δείξουν όμορφες πηδώντας μέσα σε γούρνες με λάσπη και προσπαθώντας να κουβαλήσουν το βάρος των βρεγμένων παπουτσιών τους μπλεγμένες σε δίχτυα.
Το ότι υπάρχει κοινό που τις στηρίζει έγινε φανερό και από την τελευταία ψηφοφορία αποχώρησης, όπου η Φελίσια και η Ροδάνθη, αν και αγωνιστικά πιο αδύναμες από τη Μαρία που αποχώρησε, ήταν αυτές που συγκέντρωσαν την προτίμηση του κόσμου και κέρδισαν τη θετική ψήφο του με διαφορά.
Η παίκτρια που είχε κατακτήσει πάντως τους άρρενες τηλεθεατές ήταν η Ξένια των REC, η οποία αν είχε προσέξει λίγο περισσότερο τη συμπεριφορά της μπορεί και να έφτανε στον τελικό ακόμη και αν δεν κέρδιζε ούτε έναν πόντο τους επόμενους μήνες. Την έκαψε όμως η λάθος στρατηγική, γι’ αυτό και επέστρεψε στις συναυλίες εν Ελλάδι…
Ελλάς – Τουρκία: Tέλος η Survivor συμμαχία
Ηταν κάτι που λογικά αναμενόταν και ευτυχώς έγινε. Μετά από πιέσεις και αντιδράσεις λόγω της εκρηκτικής κατάστασης στις ελληνοτουρκικές σχέσεις ο Ατζούν Ιλιτζαλί, ο Τούρκος παραγωγός του παιχνιδιού, αποφάσισε να μην πραγματοποιήσει ξανά αγώνα μεταξύ των παικτών των ομάδων Ελλάδας – Τουρκίας. Ηταν κάτι που θεωρήθηκε άστοχο και παρακινδυνευμένο. Κυρίως όμως θεωρήθηκε και ήταν άδικο, καθώς οι Τούρκοι κατέβαζαν στην αρένα τους all star παίκτες των τελευταίων ετών κι εμείς πηγαίναμε ξυπόλητοι στ’ αγκάθια με τη Ροδάνθη.
Επιπλέον, παρά το πρόσχημα της ελληνοτουρκικής φιλίας, στον τελευταίο αγώνα κάποιοι Τούρκοι είχαν προκαλέσει εκατοντάδες αντιδράσεις με υποτιμητικές δηλώσεις για τους Ελληνες παίκτες οι οποίες καταγράφηκαν από την κάμερα και προβλήθηκαν.
Πρόκειται για ένα φιάσκο του Ατζούν, ο οποίος δεν μέτρησε ούτε το κλίμα όπως αυτό έχει διαμορφωθεί αλλά ούτε και τη ματαιότητα μιας τέτοιας αναμέτρησης, η οποία δεν είχε και κανένα τηλεοπτικό ενδιαφέρον, καθώς οι Ελληνες τηλεθεατές δεν ενδιαφέρονται να βλέπουν τους Τούρκους survivors. Ετσι και επίσημα, αλλά και όπως φάνηκε και από την εξέλιξη της προβολής του ριάλιτι και στον Αγιο Δομίνικο, οι τηλεοπτικές ελληνοτουρκικές σχέσεις θα μπουν στον πάγο.