Από τότε που η Burberry άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες της το 1856, η βρετανική μάρκα κυριαρχεί στον χώρο των εξωτερικών ενδυμάτων, ειδικά με την εμβληματική καμπαρντίνα της. To θρυλικό ρούχο δημιουργήθηκε το 1879, με καρό φόδρα, επωμίδες και από αδιάβροχο ύφασμα. Και τώρα, πάνω από 100 χρόνια αργότερα, η καμπάνια της Burberry για την Άνοιξη 2025 αποδεικνύει ότι αυτό το πανωφόρι έχει αθάνατο στυλ.

Για να γιορτάσει τη “συνεχή επανεφεύρεση αυτού του εμβληματικού στυλ”, ο οίκος επέλεξε τις Kate Winslet, Naomi Campbell, Jodie Turner-Smith και αρκετούς ακόμη Βρετανούς αστέρες για να πρωταγωνιστήσουν σε μια καμπάνια με τίτλο “It’s Always Burberry Weather: London in Love” — πάνω στην ώρα για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Εμπνευσμένος από τις κλασικές rom-com της δεκαετίας του 1990 και του 2000, ο φωτογράφος Drew Vickers απαθανάτισε κάθε A-lister με τις κλασικές και νέες εκδοχές της καμπαρντίνας Burberry. «Η καλοκαιρινή μας καμπάνια του 2025 είναι μια χαρούμενη γιορτή του αρχικού μας σκοπού – να δημιουργήσουμε ρούχα που προστατεύουν τους ανθρώπους από τις καιρικές συνθήκες», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Josh Schulman σε επίσημη δήλωση. «Προβάλλει την καινοτομία και τη δεξιοτεχνία που ορίζει την Burberry ως τον απόλυτο προορισμό για καμπαρντίνες και ρούχα βροχής».

Η πολυτελής «ιστορία αγάπης» (όπως την ονόμασε ο δημιουργικός διευθυντής Daniel Lee) ξεκίνησε με την Kate Winslet να φορά το χακί trench coat της Burberry. Στην επόμενη λήψη, η Campbell πόζαρε σε ένα αυτοκίνητο, καθισμένη δίπλα σε έναν ιππότη της Burberry με λαμπερή πανοπλία. Το supermodel επέλεξε μια σατέν baby blue εκδοχή του παλτό της Winslet, δεμένο στη μέση της.

Φυσικά, η καμπάνια έκλεψε την καρδιά του Διαδικτύου με πολλούς να σχολιάζουν ότι η Burberry επέστρεψε στις παλιές καλές εποχές της.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Burberry (@burberry)

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below