Κάθε εποχή, ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, υπάρχει ένα φαγητό που χτυπά μια ευαίσθητη χορδή στους κύκλους της μόδας. Προηγούμενα μαγειρικά ενδιαφέροντα περιελάμβαναν τα καρπούζια, τα λεμόνια και τους ανανάδες, τα οποία με τη μορφή χαριτωμένων μοτίβων διακόσμησαν ρούχα και αξεσουάρ των περασμένων σεζόν.
Η παγκόσμια πλατφόρμα αναζήτησης της μόδας -Lyst έχει εξετάσει πέντε εκατομμύρια προϊόντα από 12.000 μάρκες για να εντοπίσει ποιες τροφές προτιμάει κόσμος της μόδας αυτή τη στιγμή. Καταρχήν, είναι η ιαπωνική σούπα με νούντλς, ramen, με τα brands Uniqlo, Azalea και Whistles να αποτίουν φόρο τιμής στο πιάτο στις πρόσφατες συλλογές τους.
Στη δεύτερη θέση είναι τα ντόνατς, με 26% περισσότερες αναζητήσεις από τον Μάρτιο. Τα t-shirts και οι πιτζάμες με το αντίστοιχο θέμα είναι τα πιο δημοφιλή είδη ρουχισμού που οι καταναλωτές αγοράζουν.
Ακολούθησαν τα αβοκάντο που οι έρευνες για avocado theme προϊόντα μόδας αυξήθηκαν κατά 11% από αυτή την περίοδο πέρυσι. Κι ενώ κάποιοι μπορεί να πίστευαν ότι αυτό το βελούδινο φρούτο έχει φτάσει στο σημείο κορεσμού, στην πραγματικότητα δείχνει σημάδια αυξανόμενης δημοτικότητας, ενώ εμφανίζεται από espadrilles και πιτζάμες μέχει σε make-up νεσεσέρ και θήκες κινητών.
Το τέταρτο πιο δημοφιλές φαγητό στη μόδας είναι οι μπανάνες, χάρη στο T-shirt από το label Ganni . Ο Lyst αναφέρει ότι 300 άτομα κοιτάζουν το αντικείμενο κάθε μέρα και οι αναζητήσεις με θέμα τη μπανάνα έχουν αυξηθεί κατά 19 τοις εκατό από πέρυσι.