Η Αμερική, λίγο πριν από τη δύση του 20ού αιώνα, δόξαζε τη δική της «βασιλική» οικογένεια και κάθε εμφάνιση του Τζον Φ. Κένεντι Τζούνιορ με την Καρολίν Μπεσέτ στο πλευρό του γινόταν πρωτοσέλιδο. Εκείνος ήταν δικηγόρος, δημοσιογράφος και εκδότης του πολιτικού-lifestyle περιοδικού «George», γόνος μιας από τις διασημότερες οικογένειες στον πλανήτη. Εκείνη ήταν υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του οίκου Calvin Klein και πασίγνωστη για το απαράμιλλο στυλ της σοσιαλιτέ της Νέας Υόρκης. Γνωρίστηκαν το 1992, παντρεύτηκαν το 1996, έχασαν μαζί τη ζωή τους το 1999, όταν το αεροπλάνο που πιλοτάριζε ο Κένεντι συνετρίβη στα παράλια της Μασαχουσέτης. Συνυπήρξαν μόλις εφτά χρόνια από τη ζωή τους, έγραψαν όμως μία από εκείνες τις ιστορίες αγάπης που δεν τελειώνουν ποτέ.
Κατά καιρούς, όλο και κάποιο πρόσωπο «από το στενό περιβάλλον» θα αποκαλύψει ένα νέο στοιχείο, όλο και κάποιο βιβλίο ή μια ταινία θα φωτίσει αθέατες πτυχές της σύγχρονης αμερικανικής τραγωδίας που μαγνητίζει το κοινό σαν οι πρωταγωνιστές να μην έφυγαν ποτέ. Με αφορμή τώρα την προαναγγελία της σειράς «American Love Story», που θα διηγηθεί ξανά το τραγικό παραμύθι και που με την υπογραφή του Ράιαν Μέρφι είναι προεξοφλημένο ότι θα καθηλώσει, οι φωτογραφίες του «πρίγκιπα» και της «Σταχτοπούτας» -μελαγχολικά αναμνηστικά μιας φωτεινής, ξέφρενης εποχής- κάνουν και πάλι τον γύρο του κόσμου. «Είναι μια ιστορία που πραγματικά έχει απήχηση αυτή τη στιγμή. Είναι εκπληκτικό», δήλωσαν οι παραγωγοί, οι οποίοι υποσχέθηκαν να μεταφέρουν σύντομα τη σειρά στην οθόνη, αν και προς το παρόν δεν έχουν καταλήξει ούτε στο καστ.
Ο θυελλώδης έρωτας ξεκίνησε το 1992, όταν ο φωτογενής δικηγόρος και εκδότης αποφάσισε να φρεσκάρει την γκαρνταρόμπα του με μερικά νέα κοστούμια Calvin Klein. Ο ίδιος ο σχεδιαστής και η σύζυγός του Κέλι αποφάσισαν πως η Καρολίν Μπεσέτ ήταν ο ιδανικός άνθρωπος για να εξυπηρετήσει τον VIP πελάτη τους. Η λεπτή ξανθιά με τα ίσια μεταξένια μαλλιά και τα γαλάζια μάτια όχι μόνο του πούλησε μισή ντουζίνα κοστούμια, αλλά του έδωσε και το τηλέφωνό της. Το οποίο ο εκστασιασμένος με τη γνωριμία τους Κένεντι έσπευσε πολύ σύντομα να καλέσει, παρότι εκείνη την εποχή συμπλήρωνε τρία χρόνια στο πλάι της μέχρι τότε αγαπημένης του Ντάριλ Χάνα. «Αυτή τη γυναίκα θα την παντρευτώ», ανακοίνωσε στους κολλητούς, αλλά χρειάστηκε άλλα δύο χρόνια on/off μέχρι να εγκαταλείψει για τα καλά την απαρηγόρητη «Γοργόνα» και να δημοσιοποιήσει τη νέα του σχέση.
Τρία χρόνια μετά τον κάτω από άκρα μυστικότητα γάμο τους, ακριβώς όπως επιθυμούσε η Καρολίν, εκείνος ήθελε να γίνει πατέρας, εκείνη έβρισκε απολύτως φριχτή την πραγματικότητα ώστε να φέρει στον κόσμο τα παιδιά τους. «Με αποφεύγει. Δεν είναι μόνο ότι δεν κάνουμε σεξ, είναι αδύνατον να της μιλήσεις για οτιδήποτε πια. Εχουμε γίνει δυο ξένοι», είχε ομολογήσει σε φίλο του τρεις μέρες πριν από το αεροπορικό δυστύχημα. «Μπούχτισα. Τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν, αλλιώς πάμε για διάλυση», διαμαρτυρόταν, καθώς ήδη ζούσαν σε διαφορετικά σπίτια.
Ο πιο περιζήτητος εργένης της Αμερικής, ο άντρας που θα μπορούσε να έχει όποια γυναίκα επιθυμούσε στην αγκαλιά του –Μαντόνα, Σίντι Κρόφορντ, Μπρουκ Σιλντς, Σάρα Τζέσικα Πάρκερ είναι μερικές μόνο από τις διάσημες κατακτήσεις του-, είχε παντρευτεί μια γυναίκα που δεν ήταν ούτε πλούσια ούτε διάσημη, δεν διέθετε τίτλο ευγενείας, ούτε είχε κάποιο σπουδαίο επίτευγμα να υπερηφανευτεί. Ηταν μόνο αφοπλιστικά κομψή και πανέξυπνη.
Οταν ο Τύπος αναφερόταν στη μοντέρνα Σταχτοπούτα που ανακάλυψε τον πρίγκιπά της στις λεωφόρους της Νέας Υόρκης, κανείς δεν υποψιαζόταν ότι ανάμεσά τους θα έμπαιναν αγεφύρωτες διαφορές, ζήλια, βίαιες συγκρούσεις, ναρκωτικά και απιστίες. Με τον καιρό η απαστράπτουσα Καρολίν άρχισε να μοιάζει με μια Αμερικανίδα θλιμμένη Νταϊάνα. Την εποχή που μπήκαν στο αεροπλάνο, αν και οι δυο τους είχαν ξεκινήσει συνεδρίες με σύμβουλο γάμου σε μια απέλπιδα προσπάθεια να διατηρήσουν το αμερικάνικο όνειρο ζωντανό, εκείνη είχε κλειστεί στον εαυτό της, έπαιρνε αντικαταθλιπτικά και αρνιόταν να βγει από το σπίτι με τον εφιάλτη των παπαράτσι να καραδοκεί σε κάθε της βήμα – «καμπουριάζει σαν τον Κουασιμόδο όποτε την πετυχαίνουν», παραπονιόταν ο Κάλβιν Κλάιν για την άλλοτε style icon εκπρόσωπο του brand του.
Αντίθετα με τον μαθημένο από μικρό παιδί Κένεντι στη δημοσιότητα, η Μπεσέτ είχε αρχίσει να καταρρέει, να κλείνεται στον εαυτό της και να καταριέται την τύχη της, αφήνοντας τον μεγάλο γόη σύζυγό της να επιστρέφει στις συνήθειες της εργένικης ζωής: γυμναστήριο το βράδυ μετά τη δουλειά, εξορμήσεις για καγιάκ με τους φίλους, νυχτοπερπατήματα με ένοχα μυστικά.
Εχοντας βιώσει στα οχτώ της χρόνια τον χωρισμό των γονιών της και μεγαλώνοντας χωρίς τον πατέρα κοντά της, η Καρολίν υπέφερε από τον φόβο της εγκατάλειψης. Αυτό ακριβώς που ένιωθε ότι ζούσε με τον Τζον Τζον, ο οποίος είχε πρόσφατα παραιτηθεί από τη δουλειά του στο γραφείο του εισαγγελέα για να αφοσιωθεί στο εκδοτικό του εγχείρημα «George» – το οποίο δεν γνώρισε ιδιαίτερη επιτυχία. Παρά τα προβλήματα και τους επικούς καβγάδες τους, συχνά υπό την επήρεια ουσιών, όσοι γνώριζαν τη δυναμική Καρολίν έλεγαν πως δεν σκόπευε να τον εγκαταλείψει. Ακόμα κι όταν για ένα διάστημα ο Κένεντι επέστρεψε στην πληγωμένη Χάνα, η Μπεσέτ ανταπέδωσε το χτύπημα αναζωπυρώνοντας το ειδύλλιο με έναν πρώην εραστή της και μοντέλο του Calvin Klein.
Ούτε κι εκείνος μπορούσε να μείνει για πολύ μακριά της όμως, δηλώνοντας πάντα γοητευμένος από γυναίκες με πείσμα και πυγμή, ακριβώς όπως η ιέρεια μητέρα του, Τζάκι. Και σύμφωνα με πηγές της εποχής, η αιθέρια Καρολίν, εκτός από ένα πλάσμα με πυγμή, ήταν επίσης μια εξαιρετικά απαιτητική, αυταρχική, χειριστική γυναίκα που μπορούσε να μεταμορφωθεί σε μια κομψότατη σκύλα, αν το έκρινε απαραίτητο. Στο μυαλό του όλα αυτά σχημάτιζαν την εικόνα ενός ανθρώπου που νοιάζεται για εκείνον.
Fashion icon και influencer προτού εφευρεθούν οι όροι, η Μπεσέτ ήταν μια εκσυγχρονισμένη εκδοχή της Τζάκι – στην οποία ο Τζον δεν αποφάσισε να τη συστήσει ποτέ μέχρι το 1994 που η Πρώτη Κυρία άφησε την τελευταία της πνοή. Αριστοκρατική και απρόσιτη, με μια αύρα μυστηρίου να την περιβάλλει, στην εποχή των 90s, όπου η υπερβολή ήταν ο νόμος, η Καρολίν έκανε την επανάσταση του μίνιμαλ και τον κόσμο της μόδας να υποκλίνεται στο ανυπέρβλητο στυλ της που εμπνέει ακόμα. Οσο υμνήθηκε, άλλο τόσο λιθοβολήθηκε. Τα ταμπλόιντ τη βάφτισαν «βασίλισσα του πάγου», «χρυσοθήρα», «απατεώνισσα». Κατηγορήθηκε ακόμα και για τον πρόωρο θάνατο του συζύγου της – άσχετο που ταυτόχρονα τερματίστηκε η δική της ζωή αλλά και της αδελφής της, η οποία επίσης επέβαινε στη μοιραία πτήση. Της χρέωσαν ότι καθυστέρησε να φτάσει στο αεροδρόμιο επειδή έβαλε την πεντικιουρίστα να της αλλάξει το βερνίκι τρεις φορές, με αποτέλεσμα το σκάφος να πετάξει βράδυ.