Φέτος η Η&Μ γιορτάζει την 20η επέτειο των εμβληματικών Guest Designer συνεργασιών της, μια πρωτοβουλία που άλλαξε βαθιά το τοπίο της σύγχρονης μόδας. Για να τιμήσει αυτή την ιδιαίτερη επέτειο, η H&M προσφέρει τις θρυλικές capsule συλλογές της μέσω μιας ειδικής επανέκδοσης αγαπημένων αντικειμένων.
Το 2004, η H&M ξεκίνησε την πρώτη της συνεργασία με τον Karl Lagerfeld, τότε δημιουργικό διευθυντή της Chanel. Η πρωτοβουλία έφερε επανάσταση στη βιομηχανία της μόδας, καθιστώντας προσιτά, ρούχα από κορυφαίους παγκόσμιους σχεδιαστές και μάρκες μόδας εδραιώνοντας την αρχή ότι το εξαιρετικό σχέδιο υπερβαίνει την τιμή.
Κάθε συνεργασία με Guest σχεδιαστές ήταν μοναδική, ανταποκρινόμενη στις αξίες και τις αρχές του οίκου με την οποία συνεργάστηκε η H&M.
«Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε τη σκηνή της μόδας σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, δείχνοντας παράλληλα τη σύνδεσή μας με τον μοναδικό και πρωτότυπο σχεδιασμό. Αυτό συνδέεται με το βασικό ήθος της H&M: η ποιότητα και η δημιουργικότητα πρέπει να είναι διαθέσιμες σε όλους», λέει η Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor στην H&M.
Οι λάτρεις της μόδας θα έχουν μια δεύτερη ευκαιρία να αποκτήσουν πρόσβαση σε εμβληματικά κομμάτια από αυτές τις καταξιωμένες συνεργασίες , χάρη σε αυτή την πρωτοβουλία της H&M.
Τα είδη αποκτήθηκαν χάρη στη συνεργασία με την πλατφόρμα Sellpy και με vintage καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Το να δώσετε μια δεύτερη ζωή στα αγαπημένα ρούχα είναι μέρος της δέσμευσης της H&M για μια κυκλική οικονομία μόδας, μέσω καινοτόμων και βιώσιμων λύσεων.
«Δουλεύοντας με αγαπημένα κομμάτια, μπορούμε να φέρουμε αυτές τις συλλογές στους λάτρεις της μόδας, δίνοντάς τους την ευκαιρία να τις αγαπήσουν ξανά, και ταυτόχρονα να εισάγουμε μια νέα γενιά σε εμβληματικές στιγμές από τις συνεργασίες της H&M και τα καλύτερα ταλέντα σχεδιασμού στον κόσμο.» δήλωσε ο Jörgen Andersson, Creative Director της H&M.
Η αποκλειστική συλλογή περιλαμβάνει κομμάτια από όλους τους Guest σχεδιαστές της H&M, από τoυς Viktor & Rolf έως τον Versace, από την Marni έως τον Moschino, από τη Stella McCartney έως τη Sonia Rykiel.
Τα είδη θα είναι διαθέσιμα, σε διαφορετικές ημερομηνίες, σε 7 καταστήματα σε όλο τον κόσμο και online.