Ο καρκίνος των ωοθηκών είναι ο πλέον θανατηφόρος ανάμεσα στους γυναικολογικούς αλλά μέχρι σήμερα, και παρά την αλματώδη πρόοδο της επιστήμης σε όλους τους τομείς, δεν έχουμε στα χέρια μας κανένα εργαλείο πρώιμης διάγνωσης με αποτέλεσμα αυτή, σε πολλές περιπτώσεις, να γίνεται όταν είναι πλέον αργά. Έτσι, η Naomi Watts ένωσε τις δυνάμεις της με το brand Camilla and Marc και ηγείται σε μια νέα καμπάνια με τίτλο «Ωοθήκες. Μιλήστε γι’ αυτές».
Ένα νέο βίντεο ανέβηκε στο Instagram, με τη Naomi Watts και άλλες γυναίκες να φορούν τα T-shirts της εκστρατείας. Όπως μας ενημερώνει:
«Αυτή τη στιγμή υπάρχουν εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο που αντιμετωπίζουν τον πλέον θανατηφόρο γυναικολογικό καρκίνο, των ωοθηκών. Κι όμως δεν έχουμε καμία εξέταση. Είναι τρελό το ότι είμαστε στο 2024 και δεν υπάρχει καμία εξέταση για τον καρκίνο των ωοθηκών, το ότι πολλές γυναίκες δεν γνωρίζουν την κατάσταση της υγείας των ωοθηκών τους. Έχουμε παραμεληθεί, υποτιμηθεί και αγνοηθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό. Ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό.
»Φανταστείτε να πηγαίνετε στον γιατρό σας και να κάνετε κάθε χρόνο ένα τσεκάπ ρουτίνας στις ωοθήκες. Οι περισσότερες γυναίκες σήμερα διαγιγνώσκονται σε προχωρημένα στάδια, όταν είναι ήδη πολύ αργά. Απέχουμε δύο χρόνια από τις κλινικές δοκιμές μιας εξέτασης αίματος πρώιμης διάγνωσης. Ελπίζω το μέλλον να είναι πιο φωτεινό για όλες τις γυναίκες. Θέλω οι ωοθήκες μου να παραμείνουν όσο το δυνατόν πιο υγιείς. Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο. Κάθε λεπτό είναι πολύτιμο. Είστε έτοιμες να γράψουμε ιστορία; Ακολουθήστε μας».
Δείτε το βίντεο:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.