Η είσοδος στα ανώτερα κλιμάκια της σφαίρας της πολυτελούς μόδας είναι ένα κατόρθωμα που λίγες νέες μάρκες πετυχαίνουν. Και αυτό συμβαίνει γιατί η βιομηχανία κυριαρχείται από τους πιο εμβληματικούς οίκους οι οποίοι αποτελούν θεμελιώδη πυλώνα της ιστορίας της μόδας – όπως η Hermès, Chanel και Louis Vuitton. Ο κόσμος της πολυτέλειας καλύπτεται από δεκαετίες κύρους και υποστηρίζεται από διάσημα αστέρια του κινηματογράφου μέχρι βασιλικές οικογένειες, επιφανείς προσωπικότητες κ.α.
View this post on Instagram
Όταν οι τότε έφηβες της μικρής οθόνης, Ashley και Mary-Kate Olsen, ίδρυσαν το brand The Row το 2006, όχι μόνο αυτός ο κόσμος ήταν αδιαπέραστος όσο ποτέ, αλλά η τάση «celebrities που λανσάρουν τους δικούς τους οίκους μόδας» δεν ήταν ιδιαίτερα φιλόδοξη. Όμως, 18 χρόνια αργότερα, αυτή η μάρκα χωρίς λογότυπο, η οποία φέτος έκανε το επίσημο ντεμπούτο της στο The Lyst Index Top 20, έχει καταφέρει να ανταγωνίζεται τους πρωτεργάτες των high-end προϊόντων, με τις πολυτελείς της συλλογές και τα αξεσουάρ που κερδίζουν την προσοχή και την ενδελεχή ματιά στη λεπτομέρεια.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
«Το brand The Row είναι η επιτομή της διακριτικής και διαχρονικής κομψότητας, μετατρέπει τα απλά κομμάτια της γκαρνταρόμπας σε πολυτελή και μοναδικά. Κάθε σεζόν νιώθω δέος για αυτό το brand και πόσο αληθινό παραμένει στο DNA του», εξηγεί σε συνέντευξή της η Libby Page, διευθύντρια αγοράς στη Net-a-Porter. «Η The Row είναι ένας από τους κορυφαίους προορισμούς μου για μια γκαρνταρόμπα για όλες τις εποχές. Με άψογες λεπτομέρειες, ποιότητα και δεξιοτεχνία έχει θέσει το σημείο αναφοράς για ένα ήσυχο πολυτελές ντύσιμο. Διαπρέπει στο έξυπνο ντύσιμο για έξυπνες γυναίκες όλων των ηλικιών.»
View this post on Instagram
Πράγματι, ήταν αδύνατο να ξεφύγουμε από την τάση της «ήσυχης πολυτέλειας», μετά από μια χρονιά κατά την οποία οι κασμιρένιες εμφανίσεις της Gwyneth Paltrow στο δικαστήριο έγιναν πρωτοσέλιδα και η βαθιά επιρροή του Succession τροφοδότησε ακόμη περισσότερο την εμμονή του κοινού με την “quiet luxury” νοοτροπία. Πράγματι το brand The Row είναι στην επικαιρότητα αυτήν τη στιγμή – σύμφωνα με το Lyst, οι αναζητήσεις για τη μάρκα αυτή αυξήθηκαν κατά 93 τοις εκατό το πρώτο τρίμηνο του 2024, ενώ η τσάντα Margaux ανακηρύχθηκε το πιο hot προϊόν του τριμήνου, με τις αναζητήσεις να αυξάνονται κατά 198 τοις εκατό από έτος σε έτος – αλλά, όπως πάντα, οι Olsens φαίνεται να είναι αδιαπέραστες από τη βουή των μέσων ενημέρωσης.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Αξιοσημείωτες για την έλλειψη παρουσίας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ζωές των αδερφών Olsens καλύπτονται από μυστήριο και οι σύντομες δημόσιες εμφανίσεις τους υπόκεινται πάντα σε πολλές εικασίες. Σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από 24ωρη χρήση των social media, η φαινομενική αδιαφορία των Olsens τις κάνει ακόμη πιο ξεχωριστές.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Εκεί, ίσως, βρίσκεται το μυστικό της επιτυχίας του οίκου The Row: Η αληθινή πολυτέλεια το 2024 δεν βασίζεται στη διαφημιστική εκστρατεία ή στο διαδίκτυο, αλλά είναι ανεπιτήδευτη και αργή. Είναι ρούχα που μιλούν για εσωτερική αυτοπεποίθηση. Αυτά τα κομμάτια μπορεί και να είναι μελλοντικά κειμήλια μόδας υπό κατασκευή.
View this post on Instagram
«Ό,τι κάνουν η Mary-Kate και η Ashley γίνεται χρυσός», είχε πει ο Joe Karban στους New York Times το 2009, διευθυντής παραγωγής του The Row, τώρα αντιπρόεδρος προμήθειας και παραγωγής. «Τα παιδιά της ομάδας είναι πραγματικά παθιασμένα με την κατασκευή ρούχων. Πώς ράβεται ένα σωστό μανίκι; Πώς λειτουργεί ένα ύφασμα; Είναι η τέχνη του να φτιάχνεις ρούχα σε αντίθεση με το να φτιάχνεις τα πάντα με τον ίδιο τρόπο όπως όλοι».
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram