Η ταχέως αναπτυσσόμενη ελβετική μάρκα αθλητικών ειδών On Running, υπέγραψε με την διάσημη ηθοποιό Zendaya, για μια πολυετή δημιουργική συνεργασία σε συλλογές, καμπάνιες και περιεχόμενο γύρω από την κίνηση και την ευημερία, όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία στον λογαριασμό της στο instagram.

«Είμαστε τεράστιοι θαυμαστές της ικανότητας της Zendaya να εμπνέει μια ολόκληρη γενιά και να κάνει μεγάλα όνειρα. Δεν μπορούμε να σκεφτούμε κάποιον καλύτερο συνεργάτη από την Zendaya που θα μας βοηθήσει να αναπτυχθούμε, να εξελιχθούμε και να συνδεθούμε με ανθρώπους από όλο τον κόσμο», δήλωσε ο συνιδρυτής της εταιρείας, David Allemann.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by On (@on)

Απέχει πολύ από την προηγούμενη συνεργασία της Zendaya με τον Valentino (2020 έως το 2023) και την τρέχουσα συνεργασία της με τη Louis Vuitton, υπογραμμίζοντας την όλο και αυξανόμενη συσχέτιση πολυτέλειας και αθλητισμού καθώς οι φετινοί Ολυμπιακοί Αγώνες που χρηματοδοτούνται από την LVMH είναι προ των πυλών.

«Δεν είναι μυστικό ότι είμαι μεγάλη θαυμάστρια του On εδώ και πολύ καιρό», είπε η Zendaya σε μια δήλωσή της. «Τα φοράω πάντα στα γυρίσματα ή όταν ταξιδεύω, κάνω πρόβες ή τρέχω με τον σκύλο μου. Επομένως, είναι η κατάλληλη στιγμή για να γίνει επίσημη αυτή η συνεργασία».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by On (@on)

Η πολύπλευρη στρατηγική της εταιρείας On Running, αντανακλά μια νέα προσέγγιση στο μάρκετινγκ αθλητικών ενδυμάτων, μια προσέγγιση που γεφυρώνει τον αθλητισμό, τη μόδα και τον πολιτισμό, καθώς αυτοί οι χώροι ενδυναμώνουν σταδιακά τους δεσμούς τους. Αντί να ακολουθήσει τη διαδρομή των Kardashian και της Hailey Bieber όπως το brand Alo – ή τη διαδρομή των αθλητών όπως οι εταιρείες αθλητικών ειδών Nike και Adidas – η On χαράζει έναν νέο δρόμο σε αυτή τη διασταύρωση. Έναν δρόμο που σίγουρα θα τραβήξει πολλά βλέμματα.

“Επιστρατεύοντας” τη Zendaya σε μια στιγμή που η μανία του τένις φτάνει στο αποκορύφωμά της, και μετά από τις πιο έντονες περιοδείες Tύπου του κινηματογράφου, η On εδραιώνεται ως παίκτης στο σύμπαν της μόδας των ‘Challengers’.

Η Zendaya συνδύασε τα On sneakers της με ένα φόρεμα Alaïa κατά τη διάρκεια της περιοδείας των Challengers, ενώ ο Mike Faist εθεάθη να τα φοράει στην ταινία. Η On έχει επίσης μια μακροχρόνια συνεργασία με το brand Loewe – Ο Jonathan Anderson σχεδίασε τα κοστούμια για τους ηθοποιούς στην ταινία Challengers. Ο οίκος Loewe λάνσαρε επίσης μπλουζάκια 330 δολλαριών με στάμπα “I Told Ya”, όπως αυτά που φορούσαν οι Zendaya και Josh O’Connor στην ταινία, καθώς και σε εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί και όχι μόνο.

Περαιτέρω εδραιωμένη σε αυτό το zeitgeist ή αλλιώς το πνεύμα της εποχής, η On Running εκπληρώνει τώρα την υπόσχεσή της να αναβαθμίσει το παιχνίδι του τένις. Τον Δεκέμβριο του 2023, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του brand, Marc Maurer, είπε σε συνέντευξή του ότι σχεδίαζε να επενδύσει περισσότερα σε αθλήματα όπως το τένις, ενώ ήθελε να προωθήσει περαιτέρω τον τομέα της ένδυσης. (Ο Βέλγος σχεδιαστής μόδας Tim Coppens εντάχθηκε στο On το 2022.) Στη συνέχεια, εμφανίστηκαν οι Challengers και η μόδα του τένις απογειώθηκε περισσότερο από ποτέ.

Κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής περιοδείας της ταινίας  Challengers, τα “tenniscore” look της Zendaya φαίνεται ότι κέρδισαν τα μέγιστα, κατακτώντας τις αξίες επιρροής των μέσων ενημέρωσης (MIV) σε εκατοντάδες χιλιάδες έως εκατομμύρια, ανά εμφάνιση. Το φόρεμα από τον οίκο Loewe κέρδισε 8,8 εκατομμύρια δολάρια, το custom Louis Vuitton συγκέντρωσε 5,5 εκατομμύρια δολάρια και η ολόλευκη εμφάνιση της ηθοποιού επιμελημένη από τον σχεδιαστή Thom Browne δημιούργησε MIV 2,8 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το Launchmetrics.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Thom Browne (@thombrowne)

Όταν η Zendaya παρακολούθησε την επίδειξη μόδας Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 του οίκου Louis Vuitton τον περασμένο Σεπτέμβριο, συγκέντρωσε σχεδόν το 40 τοις εκατό του συνολικού MIV για τη μάρκα, συνολικού ύψους 14,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Τώρα, καθώς η επιτυχημένη ηθοποιός φέρνει τη δύναμη της στον premium χώρο καθώς και τον χώρο της πολυτέλειας, μπορεί κανείς να φανταστεί τι θα φέρει για την On μια τέτοια πολυετής συνεργασία. Τις πρώτες 48 ώρες από το λανσάρισμα της καμπάνιας, απέφερε 3,5 εκατομμύρια δολάρια σε MIV, σύμφωνα με το Launchmetrics. Η κορυφαία κοινωνική τοποθέτηση προήλθε από τον Roger Federer, αξίας 401 χιλιάδων δολαρίων.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by On (@on)

Η αθλητική μάρκα φύτεψε τον σπόρο του τένις όταν υπέγραψε με τον Roger Federer το 2019 και κυκλοφόρησε το «The Roger» (το πρώτο της παπούτσι τένις) το 2021 — την ίδια χρονιά που ο Federer επένδυσε στην εταιρεία (η On δεν επιβεβαίωσε ποτέ το ποσό της επένδυσης ή το μερίδιο). Έκτοτε, οι παίκτες Ben Shelton, Iga Świątek και João Fonseca έχουν υπογράψει όλοι ως πρεσβευτές της μάρκας.

Στη Zendaya, η On βρίσκει την πρώτη μη αθλήτρια, διάσημη πρέσβειρά της. Αλλά είναι μια διάσημη ηθοποιός που βρέθηκε (ή μάλλον, τοποθετήθηκε – με τη βοήθεια της ομάδας της, συμπεριλαμβανομένου του στυλίστα της Law Roach) στο επίκεντρο της αντίληψης του κοινού για το άθλημα.

Στηριζόμενη πάνω σε μία ηθοποιό και όχι σε έναν αθλητή, η On Running επιδιώκει την ευελιξία ως προς την κατεύθυνση που μπορεί να πάρει αυτή η συνεργασία. Ξεκινά με μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο Dream Together, σε σκηνοθεσία C Prinz. Γυρισμένο σε μια πίστα, αυτό το πρώτο έργο εμβαθύνει στις ιδέες γύρω από τον αθλητισμό και τη σύνδεση, αναμένοντας το παγκόσμιο κοινό να συγκεντρωθεί για τους Ολυμπιακούς Αγώνες τον Ιούλιο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by On (@on)

«Χρωστάω τόσα πολλά στους ανθρώπους γύρω μου που με έφεραν εκεί που είμαι και αυτή η ταινία αναγνωρίζει και εκτιμά όσους μας υποστηρίζουν και μας ανεβάζουν καθημερινά», είπε η Zendaya. «Νομίζω ότι αυτό το αίσθημα συνεργασίας και συμπερίληψης λάμπει μέσα σε αυτό που δημιουργήσαμε».

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below