Εάν η Chanel συνδέεται στενά με την Place Vendôme, σίγουρα το χαρακτηριστικό ορόσημο της Celine πρέπει να είναι η Αψίδα του Θριάμβου.
Ο θρύλος λέει ότι η ιδρύτρια του οίκου Celine, Céline Vipiana υιοθέτησε το μοτίβο αλυσίδας ως λογότυπο του brand, όταν το αυτοκίνητό της χάλασε δίπλα στην Αψίδα του Θριάμβου το 1971.
Τώρα, ο Hedi Slimane-καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου- έχει πάει τα πράγματα σε ένα νέο ζενίθ, τιτλοφορώντας την φθινοπωρινή του κολεξιόν “Arc de Triomphe” και σφραγίζοντας το signature μοτίβο του brand πάνω σε groovy μικρές handbags και τις κλασικές triomphe τσάντες όπως και πάνω στους κροτάφους των γυαλιών ηλίου. Μάλιστα ο σχεδιαστής επανέφερε την εμβληματική τσάντα triomphe-την οποία σχεδίασε την πρώτη του μέρα στη Celine το 2018- σε νέο αστραφτερό λευκό χρώμα και μαύρο λουστρίνι για να ταιριάζει με τις λαμπερές Mary Janes και τις ψηλές μπότες της φθινοπωρινής 2024 συλλογής.
Αυτή ήταν η καλύτερη κινηματογραφημένη αποκάλυψη του Slimane μέχρι στιγμής, χωρίς ροκ soundtrack, μόνο κλασική μουσική που υποστήριζε τις πανέμορφες κυρίως ασπρόμαυρες εικόνες οι οποίες συνδύαζαν τα ηρωικά γλυπτά του Antoine Bourdelle, το μακιγιάζ ματιών τύπου twiggy και τα τέλεια ντυμένα μοντέλα με κοστούμια και φορέματα αποπνέοντας την ξεχωριστή στιλπνότητα της δεκαετίας του ’60. Συγκεκριμένα τα μοντέλα περπάτησαν σε διάφορους διάσημους παριζιάνικους χώρους που διαθέτουν πολυτελή διακόσμηση Art Deco, όπως η αίθουσα συναυλιών Salle Pleyel, το La Maison de la Chimie και το Musée Bourdelle.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής περιγράφει τη δεκαετία του ’60 ως τη «χρυσή εποχή της Celine», η οποία ίδρυσε τον ομώνυμο οίκο το 1945 σχεδιάζοντας αρχικά παπούτσια. Ο σχεδιαστής εστίασε σε εμφανίσεις δύο κομματιών (deux-pieces), τις σιλουέτες γραμμής Α και τα κοντά μήκη. Οι εμφανίσεις γίνονταν όλο και πιο εντυπωσιακές καθώς προχωρούσαν τα look, με αποκορύφωμα τα μίνι φορέματα που ήταν κεντημένα με βαριά κρυστάλλινα διακοσμητικά και φτερά καθώς επίσης τα ογκώδη παλτό με κουκούλες ή χωρίς.
Με την φθινοπωρινή κολεξιόν 2024, ο Hedi Slimane απένειμε φόρο τιμής στον αείμνηστο Αμερικανό φωτογράφο Richard Avedon, τον οποίο περιέγραψε ως «αγαπητό φίλο και μέντορα».