O οίκος BOSS βρήκε την μούσα του στη Naomi Campbell καθώς προσπαθεί να εκτείνει την εμβέλειά του σε γυναικείο κοινό. Η γερμανική επωνυμία συνεργάζεται με το supermodel και επιχειρηματία σε μια συλλογή capsule, που λανσάρεται την Πέμπτη (15/2) και απευθύνεται σε μία σύγχρονη, εκλεπτυσμένη γυναίκα. Ονομάζεται Naomi x Boss, η σειρά των σαραντα τεσσάρων κομματιών διαθέτει βασικά στοιχεία σε μοντέρνες σιλουέτες με τη χαρακτηριστική ραφή της μάρκας, διάφορα πανωφόρια, κομμάτια που δημιουργούνται από custom τεχνικά υφάσματα, ρούχα leisure και υποδήματα.
«Θα βρείτε κομμάτια στη συλλογή που είναι ευέλικτα και άνετα», είπε η Campbell. «Αυτά είναι τα είδη των κομματιών που αντικατοπτρίζουν τον δικό μου τρόπο ζωής, πάντα εν κινήσει, πάντα έτοιμο για την επόμενη περιπέτεια, αλλά ποτέ σε βάρος του προσωπικού μου στυλ. Η σημερινή γυναίκα έχει ένα εκατομμύριο πράγματα στο πιάτο της και το τελευταίο πράγμα για το οποίο πρέπει να ανησυχεί είναι το ντύσιμό της, ειδικά όταν είναι συνέχεια στο τρέξιμο».
Τα βασικά κομμάτια περιλαμβάνουν ένα γκρι double breasted κοστούμι, ρίγες με καρφίτσα από ελαστικό μαλλί με φινίρισμα χωρίς ζάρες και ένα κομψό μαύρο σακάκι με γιακά σάλι σε συνδυασμό με ένα αυστηρό λευκό πουκάμισο και κολάν σε ελαστικό ύφασμα. Ένα κλασικό trench έχει ανανεωθεί με τη χρήση ενός allover leopard print, ανάγλυφες λεπτομέρειες και υδατοαπωθητικού φινιρίσματος. Υπάρχει επίσης μια oversize, λεοπάρ φόρμα σε ύφασμα jersey. Τα υφάσματα της συλλογής περιλαμβάνουν από κασμίρ μέχρι jersey και η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει ένα έντονο μωβ για να συμπληρώσει το μαύρο, το λευκό και το κρεμ.
Ο Marco Falcioni, ανώτερος αντιπρόεδρος δημιουργικής διεύθυνσης για την Boss, είπε ότι η σχέση της μάρκας με την Campbell ξεκίνησε με τη συλλογή του χειμώνα του 2022, όταν εμφανίστηκε στην καμπάνια και άνοιξε επίσης την επίδειξη πασαρέλας. Ήταν θαυμάστρια της μάρκας ήδη για καιρό πριν και από εκείνη την πρώτη συνεργασία. Έτσι, όταν η ομάδα έψαχνε για έναν ισχυρό χαρακτήρα για να είναι το πρόσωπο της γυναικείας συλλογής της, ήταν «προφανές να πάει στη Naomi. Είναι δυνατή, έχει αέρα και άποψη — και λατρεύει το προϊόν».