H The Body Shop ανακοίνωσε ότι έγινε το πρώτο παγκόσμιο brand ομορφιάς που κατάφερε να κάνει 100% vegan τις συνθέσεις από όλα τα προϊόντα της, σε όλες τις σειρές για το πρόσωπο, το σώμα, τα μαλλιά, αρώματα και makeup. Όλη η γκάμα των προϊόντων της έχει πιστοποιηθεί από την The Vegan Society. Η The Body Shop είναι μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στον χώρο του franchise παγκοσμίως και μία από τις πρώτες που αναπτύχθηκαν στην Ελλάδα με τη μέθοδο του franchising.

Η πρωτοπόρος εταιρεία λιανικής πώλησης προϊόντων ομορφιάς πέτυχε τον φιλόδοξο στόχο που είχε θέσει το 2021, όταν ήδη το 60% των προϊόντων της έφερε το σήμα The Vegan Society. Ο Ian Bickley, Chief Executive Officer της The Body Shop, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Τα καταφέραμε! Κάθε σύνθεση προϊόντος της The Body Shop είναι πλέον πιστοποιημένη από την The Vegan Society. Γνωρίζουμε ότι η vegan ομορφιά έχει σημασία για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και δουλέψαμε ακούραστα για να πετύχουμε αυτό το τεράστιο και σημαντικό ορόσημο. Ήμασταν η πρώτη εταιρεία ομορφιάς που αγωνίστηκε κατά των δοκιμών ενάντια σε ζώα στα καλλυντικά. Ήμασταν το πρώτο major παγκόσμιο brand ομορφιάς που χρησιμοποίησε στα αρώματά μας cruelty-free musk. Τώρα πετύχαμε άλλη μια παγκόσμια πρωτιά».

Όπως αναφέρθηκε, η The Body Shop ήταν επίσης η πρώτη εταιρεία λιανικής πώλησης προϊόντων ομορφιάς που ξεκίνησε εκστρατεία ενάντια στις δοκιμές σε ζώα στα καλλυντικά το 1989, με τη θεμελιώδη πεποίθηση ότι τα ζώα δεν πρέπει να βλάπτονται για την επιδίωξη της ομορφιάς. Ενώ ο αγώνας συνεχίζεται για την παγκόσμια απαγόρευση των δοκιμών σε ζώα στα καλλυντικά, για την The Body Shop μια πλήρως vegan σειρά προϊόντων είναι το επόμενο ορόσημο στην cruelty-free ομορφιά. Η vegan βιομηχανία καλλυντικών προβλέπεται να αναπτυχθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 6,31% μεταξύ του 2023-28 και να φτάσει τα 24 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2028.

Για την The Body Shop, αυτό σήμαινε ότι πάνω από 4.000 συστατικά έπρεπε να επικυρωθούν για να φέρουν τη vegan σφραγίδα πάνω από 1.000 προϊόντα. H Chantelle Adkins, Director of Business Development της The Vegan Society, είπε: «Σήμερα θέλουμε να συγχαρούμε μέσα από την καρδιά μας την The Body Shop για την επίτευξη του στόχου της, να κάνει 100% vegan τις συνθέσεις των προϊόντων της και να φέρουν πλέον όλα το vegan Trademark σήμα της The Vegan Society. Αυτό αποτέλεσε ένα τεράστιο επίτευγμα γι’ αυτούς και αναδεικνύει τη δέσμευση και την αφοσίωσή τους στη vegan ομορφιά. Ελπίζουμε ότι αυτό το σημαντικό βήμα θέτει ένα παγκόσμιο πρότυπο για να ακολουθήσουν και άλλα brands ομορφιάς και εμπνέει περαιτέρω αλλαγές για τη μείωση της χρήσης και της εκμετάλλευσης των ζώων σε ολόκληρη τη βιομηχανία.

Με περισσότερους από έναν στους δέκα νέους να δηλώνουν ότι το “vegan” είναι σημαντικός παράγοντας στις αποφάσεις τους για την αγορά προϊόντων υγείας και ομορφιάς, η κίνηση αυτή της The Body Shop ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών. Η The Vegan Society αντιπροσωπεύει το παγκόσμιο ιδανικό πρότυπο στην vegan πιστοποίηση σε πολλούς κλάδους, παρέχοντας ένα αξιόπιστο εμπορικό σήμα για τα προϊόντα της The Body Shop. Η διαδικασία πιστοποίησης είναι εξαιρετικά διεξοδική, με σχολαστική αξιολόγηση κάθε προμηθευτή και κατασκευαστή πρώτων υλών εντός του καταλόγου των προϊόντων. Για την The Body Shop, αυτό σήμαινε ότι πάνω από 4.000 συστατικά έπρεπε να επικυρωθούν για να φέρουν τη vegan σφραγίδα πάνω από 1.000 προϊόντα. Στο πλαίσιο της marketing καμπάνιας της, η The Body Shop επιστράτευσε διάφορα memes και στιγμιότυπα από εκφράσεις ανθρώπων όταν κάποιος αναφέρει τη λέξη vegan. Η καμπάνια αξιοποιεί επίσης την αναγεννησιακή τάση που επικρατεί στα social media.

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below