O oίκος Byredo, το όνομα Animalique και μία ιστορία που συνδέει ένα άρωμα με τα πρωτόγονα ένστικτά μας. Αυτή είναι η νέα αρωματική δημιουργία που μόνο τα παραπάνω αρκούσαν για να μας κάνουν να θέλουμε να τη δοκιμάσουμε. Η αλήθεια είναι πως ό,τι νέο εμφανιστεί από τον οίκο Byredo μάς κινεί το ενδιαφέρον. Σε αυτή την περίπτωση, όμως, μιλάμε για το Αnimalique, ένα eau de parfum με πολυεπίπεδη σύνθεση που μεταμορφώνεται από τις λαμπερές νότες εσπεριδοειδών στην κορυφή, σε αισθησιακά λουλούδια, πριν κάνει την τελική βουτιά σε μία ζεστή ανήμερη ατμόσφαιρα.
Πιο συγκεκριμένα, το περγαμόντο με το λεμόνι βρίσκονται στην κορυφή, η μιμόζα, η βιολέτα και το suede στην καρδιά, ενώ στη βάση τα φύλλα καπνού ενώνονται με το σανδαλόξυλο και το κεχριμπάρι. «Θέλησα να εμβαθύνω στο στοιχείο που μοιραζόμαστε όλοι οι άνθρωποι: την αυθεντική ουσία και τα πρωτόγονα ένστικτά μας. Είναι η ίδια ιδέα που θέλει ένα spirit animal να ενυπάρχει στα βάθη του πιο αληθινού εαυτού μας», λέει ο Ben Gorham, ιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής της Byredo.
Πέρα από την αναμφισβήτητη μοντέρνα προσέγγιση στη δημιουργία κάθε αρώματος, οι εσάνς του οίκου συνοδεύονται πάντα από μία ιστορία για την προέλευσή τους. Εδώ είναι η αναζήτηση της αίσθησης που γεννά ένας εκστατικός χορός κάτω από τα φώτα μιας ντίσκο, η βιολογική, πέρα από κάθε λογική έλξη, η παραφορά που προκύπτει από ένα σαρωτικό κύμα δόνησης.
Η καμπάνια αντλεί έμπνευση από τη δουλειά του makeup artist Kabuki Starshine και συγκεκριμένα μία από τις clubbing περσόνες του, ένα ανδρόγυνο υβρίδιο ανθρώπου-σαύρας, το οποίο εκφράζει τον ενθουσιασμό και την εξτραβαγκάντζα της νυχτερινής ζωής της Νέας Υόρκης στο απόγειό της, στα 90s. Το iconic πορτρέτο που επιμελήθηκε ο Kabuki και φωτογράφησε ο Richard Burbridge ενθουσίασε τον Ben Gorham, που εστίασε σε αυτό για να δημιουργήσει την καμπάνια για το Animalique.
Τα προϊόντα Byredo διατίθενται αποκλειστικά στα attica και στο atticadps.gr/eshop.