Η έναρξη της παγκόσμιας περιοδείας της Beyonce στη Σουηδία τον περασμένο μήνα προκάλεσε τέτοια φρενίτιδα ζήτησης για ξενοδοχεία και γεύματα σε εστιατόρια, που φάνηκε στις οικονομικές στατιστικές της χώρας. Η Σουηδία ανέφερε υψηλότερο του αναμενόμενου πληθωρισμό 9,7% τον Μάιο. Η άνοδος των τιμών για ξενοδοχεία και εστιατόρια ήταν πίσω από αυτή την εκπληκτική αύξηση.
Ο Michael Grahn, οικονομολόγος της Danske Bank, δήλωσε ότι πιστεύει πως η Beyoncé βοήθησε στην αύξηση των τιμών των ξενοδοχείων. Μπορεί επίσης να ήταν η δύναμη πίσω από την απροσδόκητα ισχυρή άνοδο των τιμών αναψυχής και πολιτισμού, ισχυρίστηκε.
«Δεν θα … κατηγορούσα την Beyoncé για την αύξηση του πληθωρισμού, αλλά η εμφάνισή της και η παγκόσμια ζήτηση να τη δει κανείς να εμφανίζεται στη Σουηδία προφανώς προσέθεσε κάτι σε αυτό», έγραψε στο BBC.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η πρώτη σόλο περιοδεία της τραγουδίστριας έπειτα από επτά χρόνια σηματοδοτεί μια μεγάλη οικονομική στιγμή. Τουλάχιστον μια εκτίμηση δείχνει ότι η περιοδεία θα μπορούσε να αποφέρει σχεδόν 2 δισ. λίρες μέχρι να τελειώσει τον Σεπτέμβριο.
Οι αναζητήσεις για καταλύματα σε πόλεις της περιοδείας αυξήθηκαν κατακόρυφα μετά την ανακοίνωσή της, ανέφερε η Airbnb. Τα εισιτήρια για πολλές συναυλίες εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγες ημέρες και οι τιμές εκτοξεύτηκαν στην αγορά μεταπώλησης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, 60.000 άνθρωποι κατέβηκαν στο Κάρντιφ, για τη συναυλία της. «Η ζήτηση για δωμάτια ξενοδοχείων που συνδέονταν με τη συναυλία της στο Λονδίνο ήταν τόσο μεγάλη που σε μια περίπτωση, κάποιες άστεγες οικογένειες που φιλοξενούνταν σε ξενοδοχείο από το τοπικό συμβούλιο φέρεται να διώχτηκαν για να κάνουν χώρο για τους θαυμαστές της», αναφέρει ρεπορτάζ του BBC.
Στο Παρίσι, επίσης, οι τιμές των ξενοδοχείων αυξήθηκαν κατά 4,3% τον Μάιο, καθώς φιλοξένησε την πρώτη εβδομάδα του Roland Garros αλλά και συναυλία της Beyonce.
Οι συναυλίες της στη Στοκχόλμη, όπου η Beyoncé έπαιξε μπροστά σε ένα κοινό 46.000 ατόμων για δύο βραδιές, φέρεται να προσέλκυσαν θαυμαστές από όλο τον κόσμο – ειδικά από τις ΗΠΑ.
Μάλιστα, το Visit Stockholm περιέγραψε την έκρηξη του τουρισμού στην πόλη ως “The Beyonce Effect” («φαινόμενο Beyonce»). «Το να έχει ένας καλλιτέχνης τέτοια επίδραση στον πληθωρισμό μίας χώρας είναι πολύ σπάνιο. Παρόμοια αποτελέσματα έχουν και τα ποδοσφαιρικά τουρνουά», σημείωσε ο Michael Grahn.