Το καλοκαίρι είναι εδώ και αυτό σημαίνει μόνο ένα πράγμα: ηλιόλουστες βόλτες σε αγαπημένα σημεία, συντροφιά με το Ούζο Πλωμάριου. Το αγαπημένο μας ούζο υποδέχεται το καλοκαίρι γιορτινά.
Μέσα από εικόνες νεανικής χαράς και ανεμελιάς, με όχημα τον ήλιο -το σύμβολο του καλοκαιριού- και φόντο τη θάλασσα, το νέο τηλεοπτικό σποτ ου Ούζου Πλωμαρίου μάς μεταφέρει όση καλοκαιρινή αύρα και διάθεση χρειαζόμαστε για να συνεχίσουμε δυναμικά την ημέρα μας.
Ο ελληνικός ήλιος, αυτός ο λαμπερός, ξανθός ήλιος αποτελεί σύμβολο-θεσμό του τόπου μας. Αντιπροσωπεύει τη χαρά, την ανεμελιά, την αισιοδοξία και μας καλεί να απολαύσουμε ξέγνοιαστα την κάθε στιγμή και να αφήνουμε πίσω ό,τι μας «σκοτεινιάζει». Όταν, λοιπόν, ο ήλιος γίνεται μέρος της παρέας, τότε αυτό σημαίνει πως κάπου άνοιξε ένα Πλωμάρι. Το αγαπημένο μας Ούζο, έχει ταυτίσει το όνομά του με τον ήλιο και δίνει το παρόν σε κάθε ηλιόλουστη μέρα. Μας κάνει να νιώθουμε όμορφα και μας προσκαλεί να οργανώσουμε πολλά ραντεβού στον ήλιο – άλλωστε όταν έχει Ήλιο, έχει Πλωμάρι.
Για αυτό το φωτεινό ραντεβού, δεν χρειάζονται πολλά – πολλά, ο ξανθός ήλιος, αγαπημένα πρόσωπα και το γλυκόπιοτο Ούζο Πλωμαρίου αρκούν για να απογειώσουμε την κάθε στιγμή, στην υγειά μας.
To Ούζο Πλωμαρίου πρεσβευτής της ελληνικής κουλτούρας
Το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου, το εθνικό μας απόσταγμα που για πάνω από έναν αιώνα περικλείει στη γεύση του την ελληνική κουλτούρα, ταξίδεψε, έπειτα από δύο χρονιά, ξανά στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας και στη Διεθνή Έκθεση Οίνων και Αποσταγμάτων ProWein 2022.
Με την παρουσία του και μέσα από ένα περίπτερo όλο Ελλάδα, μετέφερε στους επισκέπτες της ProWein, τη γεύση και το άρωμα του Ελληνικού καλοκαιριού. Από το bar που είχε διαμορφωθεί στο περίπτερο, προσφέρονταν cocktails που κέρδισαν με τη γεύση και την εμφάνισή τους, τους επισκέπτες: Το Bloody Plomari, μία παραλλαγή του δημοφιλούς Bloody Mary με Ούζο Πλωμαρίου, τράβηξε το ενδιαφέρον του κοινού, δίνοντας ελληνικό twist και άρωμα Αιγαίου στο αγαπημένο cocktail.
Πρόκειται για την 10η συνεχή χρονιά που το Ούζο Πλωμαρίου συμμετέχει με επιτυχία στη σημαντική αυτή διεθνή έκθεση, εδραιώνοντας έτσι τη θέση του ως ένα international brand που ταξιδεύει τον κόσμο ξεκινώντας από το Πλωμάρι της Λέσβου, στο Αιγαίο. Η φετινή ProWein στέφθηκε με επιτυχία, με 38.000 επισκέπτες από 145 χώρες και 5.700 εκθέτες από 62 χώρες.