Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια, Μαρία Σάκκαρη, με τις σπουδαίες διακρίσεις στο τερέν έχει καταφέρει ν’ αναδειχθεί σ’ ένα από τα λαμπρότερα ονόματα του αθλήματος, παγκοσμίως, στα 26 της μόλις χρόνια. Η πορεία της εκτοξεύθηκε τον προηγούμενο μήνα, όταν έκανε το άλμα και βρέθηκε στην τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης.
Πέρα από το γήπεδο, όμως, την βλέπουμε να ξεχωρίζει και στη νέα καμπάνια του οίκου Dior για την athleisure σειρά “Dior Vibe” που σχεδίασε η καλλιτεχνική διευθύντρια του brand, Maria Grazia Chiuri, και παρουσιάστηκε πέρυσι τον Ιούνιο στο Καλλιμάρμαρο μαζί με τη συλλογή Dior Cruise 22. Φυσικά, καλεσμένη στην εξέχουσα βραδιά ήταν και η Μαρία Σάκκαρη η οποία δήλωσε το παρών μέσα σε μία λευκή μάξι δημιουργία με ελαφρές πτυχώσεις, flatform πέδιλα και την Dior Lady D-Lite bag σε μπλε αποχρώσεις με boho μοτίβο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η sporty casual σειρά εμπλουτίστηκε με νέα κομμάτια που έκαναν το ντεμπούτο τους στη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 22-23, ανάμεσα τους ξεχωρίζουν τα ποδηλατικά κολάν, τα polo shirts και τα τζάκετ με τα εμβληματικά ονόματα “Dior” και “New Look”. Όλα τα κομμάτια επαναπροσδιορίζουν τους κανόνες του σύγχρονου street style, αποτελώντας επιλογές που συνδυάζουν την κομψότητα με το αθλητικό στυλ. Η Ελληνίδα αθλήτρια πρωταγωνιστεί στην καμπάνια μαζί με άλλα σπουδαία ονόματα του αθλητικού χώρου όπως η γυμνάστρια Melanie De Jesus Dos Santos, η παραολυμπιονίκης Veronica Yoko Plebani, η ξιφομάχος Ysaora Thibus και η παγοδρόμος Zhang Hong.
Στις πιο «φρέσκες» αφίξεις συγκαταλέγονται τα Dior Star sneakers με το αστέρι του οίκου, αλλά και τα μοτίβα του τίγρη και του λιονταριού που εμπνέονται από τον κόσμο του box και ντύνουν την επιφάνεια της Dior Vibe bowling τσάντας, ένα σχέδιο που επιστρέφει από τη δεκαετία του 2000. Όλη η σειρά αποτελεί έναν συγκερασμό προσεγμένου σχεδιασμού και new age αθλητικού στυλ.