Με μια ταινία μικρού μήκους της καλλιτέχνιδας και σκηνοθέτριας Amalia Ulman και ένα χαρτοφυλάκιο εικόνων που απαθανάτισε ο Hugo Comte, η διαφημιστική καμπάνια Salvatore Ferragamo για την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2022 μας παρασύρει σε ένα μεσογειακό κόσμο: μια κίνηση γοητείας, που δείχνει τον αισθησιασμό του πώς ντυνόμαστε, αναδεικνύοντας, μέσα από διαφορετικές προοπτικές, τη νέα συλλογή αξεσουάρ και ρούχων της ιταλικής μάρκας.
Μια αίσθηση ελευθερίας μας διαπερνά καθώς παρακολουθούμε το καστ της καμπάνιας, συμπεριλαμβανομένης της ίδιας της Amalia Ulman και του νεαρού Αμερικανού, βραβευμένου με Emmy ηθοποιού και μουσικού, Jharrel Jerome – συνοδευόμενοι από τα μοντέλα Greta Hofer, Nyaueth Riam και Xu Meen – σε μια καλοκαιρινή περιπέτεια, που παίρνει μέρος σε τοπία μιας ειδυλλιακής τοποθεσίας διακοπών.
Οι φωτογραφίες του Comte – μεμονωμένες λήψεις και έντονες mise-en-scènes, απαθανατίζουν πολύτιμες στιγμές αυτής της περιπέτειας. Μια καμπάνια που προσωποποιεί αυτή την καλοκαιρινή ουσία της ομορφιάς και τις ατελείωτες ευκαιρίες, μέσα από το αναμφισβήτητο ιταλικό πάθος για ζωή.
Η έκφραση φυγής απαλύνεται από τη γλυκύτητα μιας ανανεωμένης ελευθερίας που συνδυάζεται με την αρχιτεκτονική πλαστικότητα του Comte: οι διαγώνιες γραμμές και οι γεωμετρικές συνθέσεις ενισχύουν τα κορεσμένα χρώματα των πλάνων, γεμάτα ένταση και ζεστασιά. Εικόνες που εμφανίζονται τόσο vintage όσο και σύγχρονες, με πνεύμα που θυμίζει αστέρια της οθόνης από τη δεκαετία του 60‘ και του 70‘. Τα φώτα της δημοσιότητας είναι στα αξεσουάρ, τα βασικά στοιχεία του οίκου.
Η ταινία της καμπάνιας είναι ένα ακόμα κεφάλαιο στο ρεπερτόριο των ταινιών Ferragamo –η Έβδομη Τέχνη είναι εγγενώς συνδεδεμένη με την κληρονομιά του– που γυρίστηκε από την Amalia Ulman, η οποία πρωταγωνιστεί επίσης στην ταινία μαζί με τον Jharrel Jerome.
Εμπνευσμένη από τις συμβολικές καλοκαιρινές εικόνες και τους κώδικες του στυλ Ferragamo, η Ulman χρησιμοποιεί εντυπωσιακές κινηματογραφικές τεχνικές, σε διαφορετικά και αλληλοκαλυπτόμενα επίπεδα, για να τονίσει τη συναισθηματική ένταση της έννοιας της δυνατότητας: μια ιστορία αγάπης, μια αναζωπυρωμένη φιλία, αλλά και η αναζήτηση που κάνει ο καθένας για να βρει τον εσωτερικό του εαυτό.
Μια διαχρονική αφήγηση που «δένει» με την έννοια της οικογένειας, με την ευρύτερη έννοια της επανακάλυψης της παιδικής ηλικίας, που δίνει μία ευχάριστη καλοκαιρινή αίσθηση καθώς περνάει και ξαναζεί ιδιαίτερες αναμνήσεις.
Τα ρούχα και τα αξεσουάρ Ferragamo δεν είναι απλά καμέο, αλλά συμπρωταγωνιστούν: τα εικονικά σχέδια Vara και Varina, τα bohemian clogs με αγκράφα Gancini, τα mules με το υφαντό επάνω μέρος και τα ανδρικά μοκασίνια Tramezza, που επέστρεψαν μέσω της αφαίρεσης, είναι τα θεμέλια για ready-to-wear εμφανίσεις που χαρακτηρίζονται από ζωηρά χρώματα, πλεκτά ρούχα και φανελάκια, που ενισχύουν την αίσθηση ελευθερίας με κάθε ενδυμασία.
Διαθέτουν τρισδιάστατες διαδικασίες χειροτεχνίας με ανάγλυφη υφή, που συνδυάζει βαμβάκι και μετάξι, μαλλί και λινό αλλά και νήματα κάνναβης. Ανάμεσα στις τσάντες, μαζί με την Ferragamo Studio Bag και την Trifolio, κάνει το ντεμπούτο του το νεότερο αστέρι: η εξαιρετικά απαλή τσάντα bucket που βγαίνει σε μία γκάμα εκπληκτικών χρωμάτων.