Ο Virgil Abloh συγκαταλεγόταν ανάμεσα στους 10 πιο influential ανθρώπους του χώρου της μόδας.
Η είδηση του θανάτου του, το βράδυ της 28ης Νοεμβρίου του 2021 σκόρπισε θλίψη στην οικογένεια, τους φίλους, τους συνεργάτες και τους απανταχού λάτρεις της τέχνης και της μόδας.
O πολυμαθής αρχιτέκτονας, creative director & dj Virgil Abloh έχτιζε τις δικές του γέφυρες επικοινωνίας με τον κόσμο μέσα από το σχεδιαστικό του project Off-White.
«Tο brand είναι ένας τρόπος για να μένω συνδεδεμένος με την ανθρωπότητα, αλλά και με ένα καταναλωτικό κοινό που συνεχώς αλλάζει», ανέφερε σε δηλώσεις του το 2018 στη δημοσιογράφο μόδας του Marie Claire Greece, Χριστίνα Μαρία Κράββαρη, η οποία τον συνάντησε με αφορμή τα εγκαίνια του flagship καταστήματος της Off-White στη Μύκονο.
Oι χαρακτηριστικές διαγώνιες γραμμές που μοιάζουν με έργο του γραφίστα Saville Kelly και οι «ειρωνικές» λέξεις σε γραμματοσειρά Helvetica, που μαρκάρονται σε ρούχα και αξεσουάρ του brand του, επέκτειναν την έννοια του streetwear.
H προσωπικότητα των ανθρώπων που συναντούσε ήταν η κύρια πηγή έμπνευσής του γύρω από την οποία ανέπτυσσε τις δικές του σχεδιαστικές θεωρίες, εμπλουτισμένες με κοινωνικοπολιτικά μηνύματα και αναφορές στη streetstyle κουλτούρα.
Ο πολυπράγμων Virgil βρίσκοταν σε θέση ισχύος. Παράλληλα, με την Off-White, παρουσίασε την ίδια χρονιά, το πρώτο του σόου ως menswear creative director της Louis Vuitton, ενώ στο βιογραφικό του αριθμούσε sold out συνεργασίες με it-brands όπως Nike, Jimmy Choo, IKEA και τη Rimowa.
Μετά από όλα αυτά -και χωρίς να ξεχνάμε τη συνεργασία του με τον Ιάπωνα καλλιτέχνη Takashi Murakami- ποιο είναι το brand που θα ήθελε να αναδιαμορφώσει, αν η μοίρα δεν είχε άλλα σχέδια για εκείνον; «Η Apple!», είχε πει χαμογελώντας και είμαστε σίγουροι πως θα τα είχε καταφέρει και σε αυτό περίφημα…