Για το φθινόπωρο του 2021, η H&M συνεργάζεται με την εμβληματική αμερικανική μάρκα skate και streetwear ένδυσης No Fear, ξεδιπλώνοντας με τόλμη το αφήγημα της και επαναπροσδιορίζοντας την έννοια του φόβου για τους νέους σε όλο τον κόσμο. Η No Fear ιδρύθηκε το 1989 – έφτασε στην κορυφή της δημοτικότητάς της στη δεκαετία του 90‘ και στις αρχές της δεκαετίας του 2000 – και επανακυκλοφορεί σήμερα.
Η μάρκα αποκτά επίσης μια πιο γυναικεία προοπτική με τη βοήθεια του “The Skate Kitchen”, της γυναικείας ομάδας skate με έδρα τη Νέα Υόρκη, που είναι συνδημιουργοί και πρωταγωνιστές της καμπάνιας. Η συλλογή παίζει με υπερμεγέθη και bodycon σιλουέτες μέσα από αναβαθμισμένα basic κομμάτια και εντυπωσιακά γραφικά σχέδια, λογότυπα και εικονογραφήσεις.
Αυτή η συνεργασία πυροδοτεί τη νοοτροπία “No Fear” για μια προοδευτική και χωρίς αποκλεισμούς γενιά νέων γυναικών, και παρουσιάζει μία συλλογή 23 κομματιών μεταξύ των οποίων υπερμεγέθη μπλουζάκια, crop tops, πουκάμισα, φούτερ, πλεκτά, κολεγιακά μπουφάν, φόρμες, αθλητικά παπούτσια, όλα με γραφικά λογότυπα ή εικονογραφήσεις. Επιπλέον, η συλλογή περιλαμβάνει 11 αξεσουάρ, μεταξύ των οποίων τσάντες, σκουφάκια, κασκόλ και αυτοκόλλητα. Η βασική παλέτα χρωμάτων κινείται ανάμεσα σε ζωντανό πράσινο, μαύρο και άσπρο, ενώ τα κομμάτια που έχουν φτιαχτεί σε συνεργασία με το “The Skate Kitchen” κινούνται σε μια παλέτα χρωμάτων μπεζ, χακί καφέ, πράσινο και μαύρο.
Το “The Skate Kitchen” αποτελείται από τη Rachelle Vinberg, την Ajani Russell, την Ardelia “Dede” Lovelace, τη Moonbear, τη Brenn Lorenzo και την Jules Lorenzo. Όλες μαζί, μιλούν ανοιχτά για την συμπερίληψη των γυναικών με στόχο έναν καλύτερο και πιο ισότιμο κόσμο και στέκονται ατρόμητες μπροστά στις προκλήσεις, πρόθυμες να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να τα «κάνουν δικά τους». «Όλοι μπορεί να φοβούνται, αλλά η No Fear νοοτροπία έγκειται στο να κοιτάζεις τον φόβο κατάματα και να τον καταρρίπτεις», λέει η Rachelle Vinberg, μέλος του “The Skate Kitchen”.
«Είναι εκπληκτικό που επανακυκλοφορεί η No Fear μέσω της συνεργασίας με την H&M και που συνδημιουργούμε μερικά κομμάτια με το “The Skate Kitchen”. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που η φωνή μας περνάει στην επόμενη γενιά, ενθαρρύνοντάς την να είναι ο εαυτός της και να παλεύει για αυτό που πιστεύει με ένα “No Fear” ήθος να την προστατεύει », Hamish Morjaria, Head of Brand Partnerships and Licensing της No Fear.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη No Fear και το “The Skate Kitchen” για αυτή τη δυναμική συλλογή. Οι σιλουέτες ισορροπούν ανάμεσα σε υπερμεγέθη και πιο στενές εφαρμογές, όλες με μια χαλαρή, unisex αίσθηση, ενώ τα γραφικά λογότυπα και οι διακριτικές κολλεγιακές πινελιές είναι το κλειδί. Ελπίζουμε ότι οι νέοι σε όλο τον κόσμο θα λάβουν το μήνυμα αυτής της συνεργασίας – βάλτε τους δικούς σας κανόνες και μην αφήσετε τον φόβο να σταθεί εμπόδιο στα όνειρά σας», λέει η Emily Björkeheim, Επικεφαλής σχεδιασμού της Νεανικής σειράς Divided της H&M.
Η συλλογή No Fear x H&M θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα, καθώς και online στο hm.com από τις 21 Οκτωβρίου.