Στη μάχη κατά των προτύπων ομορφιάς που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ρίχνεται η κυβέρνηση της Νορβηγίας.
Οι νέοι κανονισμοί που ψηφίστηκαν από το Υπουργείο το οποίο είναι υπεύθυνο για τα παιδιά και τις οικογένειες είναι ξεκάθαροι. Πλέον, είναι παράνομο influencers και marketing agencies να δημοσιεύουν φωτογραφίες στα social media που έχουν υποστεί επεξεργασία, χωρίς αυτό να αναφέρεται κάπου ευκρινώς. Ο νόμος επιβάλλει οι φωτογραφίες με ρετούς (είτε αυτό συνέβη πριν είτε μετά την λήψη) να φέρουν σημείωση -σε σημείο που θα είναι ευδιάκριτο σε όλους- η οποία θα δηλώνει αυτή την επεξεργασία.
Ο νόμος περιλαμβάνει κάθε αλλαγή που μπορεί να συμβεί σε μια φωτογραφία, όπως η σμίκρυνση της μέσης ή ο τονισμός των χειλιών. Προς το παρόν εστιάζει μόνο στις προωθητικές καμπάνιες και φωτογραφίες στα social media, αλλά περιλαμβάνει το Instagram, το TikTok, το Facebook, το Snapchat και το Twitter.
Στην χώρα η νέα νομοθεσία έχει γίνει δεκτή με θετικά σχόλια, αν και αρκετοί είναι εκείνοι που σχολιάζουν ορισμένα θολά σημεία της, όπως το κατά πόσο θα πρέπει να δηλώνεται και η επεξεργασία της φωτεινότητας ή της ευκρίνειας στις προωθητικές φωτογραφίες.