Έχοντας παρουσιάσει τη συλλογή SS22 τον περασμένο μήνα, η μάρκα Vetements δημοσίευσε ένα sneak peak του νέου της εγχειρήματος. Με γρήγορα πλάνα αστικών τοπίων, σούπερ μάρκετ, εργοστασίων και συναυλιών, το βίντεο καταλήγει σε ένα γκρο πλαν ενός ματιού πάνω στο οποίο υπάρχει η ημερομηνία που θα λανσαριστεί το special project – όπως το χαρακτηρίζει και ο συνιδρυτής της Vetements, Guram Gvasalia.
Ενώ οι λεπτομέρειες είναι ελάχιστες, ο Gvasalia ανέφερε ότι η νέα μάρκα θα έχει τελείως διαφορετική αισθητική από την Vetements και θα είναι «εμπνευσμένη σε μεγάλο βαθμό από τα παραδοσιακά ανδρικά ενδύματα και την ενδυματολογική προσαρμογή», αν και «θα απευθύνεται σ’ όλα τα φύλα». Την ίδια στιγμή, η επίσημη δήλωση της Vetements διατηρεί τα πράγματα σαφώς αφηρημένα – “μια μάρκα χωρίς λογότυπο, αλλά αναγνωρίσιμη από μακριά. Μια επωνυμία που δεν υπάρχει, αλλά λείπει από την αγορά. Μια μάρκα για το αύριο, που βασίζεται στο χθες, στο σήμερα. Μία μάρκα που φοράει κάτι παλιό, κάτι νέο, κάτι δανεικό, κάτι μπλε!”
Αυτό το έργο θα εμπίπτει στο Ίδρυμα Οικογένειας Gvasalia, το οποίο, στο μέλλον, θα λειτουργεί ως «καταφύγιο» για τα νέα ταλέντα. Ο Gvasalia εξήγησε ότι το ίδρυμα θα είναι «ένα νέο πειραματικό εργαστήριο, μια πολυδιάστατη πλατφόρμα για νεαρά ταλέντα, η οποία θα μπορούσε μια μέρα να αντικαταστήσει τις παραδοσιακές δομές ομίλου με τον επαναπροσδιορισμό των χώρων συνεργασίας και της δημιουργίας εμπειριών». Θα είναι «μια νέα εκδοχή του πώς θέλαμε να μοιάζει ένας όμιλος», είπε ο διευθύνων σύμβουλος.
«Ήρθε η ώρα να τολμήσουμε, να κάνουμε διαφορετικά πράγματα». Όλα θα αποκαλυφθούν όταν η μάρκα θα κυκλοφορήσει στις 22 Ιουλίου. Μέχρι τότε μπορείς να μένεις ενημερωμένη ακολουθώντας τη Vetements στο Instagram.