Η μάρκα Vetements είχε κάνει ομολογουμένως πολύ ευφάνταστες παρουσιάσεις στα 7 χρόνια λειτουργίας της. Τα δημιουργικά shows της έχουν λάβει χώρα σε sex club, στο DHL Hub και σε αλυσίδες ταχυφαγείων, όπως τα McDonalds. O δημιουργικός διευθυντής και ιδρυτής της μάρκας, Demna Gvaslia είναι μεγάλος υποστηρικτής της pop κουλτούρας, οπότε δεν θα μπορούσε να μην έχει ως βασική πηγή έμπνευσης ένα καπιταλιστικό, αλλά πολύ μοδάτο μοντέλο.
Τα παραπάνω στοιχεία ενσωματώθηκαν και στην τελευταία του συνεργασία. Συγκεκριμένα, το τελευταίο εγχείρημα της Vetements βυθίζεται πλήρως στον κόσμο των γρήγορων φαγητών, παρασκευάζοντας ένα “στυλάτο” γεύμα, σε συνεργασία με το concept store KM20 με έδρα τη Μόσχα, το οποίο συνεργάζεται με τη μάρκα από την ίδρυσή της, το 2014.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Γιατί; “Γιατί όχι;” ήταν η απάντηση του σχεδιαστή Demna Gvaslia σχετικά με τη νέα του συνεργασία, παρά το γεγονός ότι αποχώρησε από το δυναμικό της μάρκας το 2019. “Αναζητούμε πάντα εναλλακτικούς τρόπους για να κάνουμε πράγματα. Αυτό είναι μόνο η αρχή. Υπάρχουν πολλές συναρπαστικές παρουσιάσεις που έρχονται φέτος σε διάφορες χώρες και δεν αφορούν μόνο το φαγητό”, πρόσθεσε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το γεύμα – το οποίο φέρεται να είναι best-seller και αγαπημένο του CEO της Vetements, Guram Gvasalia – περιλαμβάνει ένα χορτοφαγικό μπιφτέκι με τυρί και μανιτάρια, πατάτες και λεμονάδα, όλα τυλιγμένα με το λογότυπο της επωνυμίας, φυσικά. Τα φαγητά είναι εξαιρετικής ποιότητας και το περιτύλιγμα είναι κατασκευασμένο από βιώσιμα υλικά.
Αν θέλεις να πάρεις στα χέρια σου ένα, θα πρέπει να βιαστείς- εφόσον είσαι κάτοικος Μόσχας- καθώς υπάρχει περιορισμένη ποσότητα 2.000 μερίδων.