Με τη ματιά στραμμένη στις αξίες εκείνες του παρελθόντος που υπογραμμίζουν με τη δυναμική και τις αρετές τους την αισθητική του σήμερα, η Callista Crafts βρίσκεται σε έναν μόνιμο διάλογο με την παράδοση, πάντα μέσα από το πρίσμα μίας σύγχρονης, φρέσκιας προσέγγισης. Συνεχίζοντας τον δημιουργικό φόρο τιμής στο ιστορικό ‘21, αυτή τη φορά επιλέγει να γιορτάσει τους κώδικες της επετείου με έναν αιφνιδιαστικό και πρωτότυπο τρόπο. Σε μία ανατρεπτική δημιουργική συνάντηση με τον Cacao Rocks (Ιάσονα Μέγκουλα), τον street artist που αγαπά να εφαρμόζει την τέχνη του graffiti σε απροσδόκητες μορφές, η Callista Crafts φέρνει στο φως την αγάπη του καλλιτέχνη να παίζει με τις κλασικές φόρμες και, συχνά, με τη χρήση των ελληνικών λαογραφικών συμβόλων. Το αποτέλεσμα της ένωσης του brand με τον street artist είναι μία φρέσκια αλλά και πολύ επίκαιρη, ταυτόχρονα, ερμηνεία της δικής του εκδοχής του ιστορικού ’21.
Σε πενήντα μόνο αριθμημένα κομμάτια, η pochette που σχεδίασε ο Cacao Rocks για την Callista Crafts τιμά την επέτειο της ανεξαρτησίας με ένα ιδιαίτερο σχέδιο όπου η σχέση ανάμεσα στους όγκους, τα φύλα, τα χρώματα και τη σημασία τους παίζουν σε απόλυτη αρμονία, με σεβασμό στους άξονες που χαρακτηρίζουν το brand από τη δημιουργία του μέχρι σήμερα. Ένα λευκό φουντάκι υποκλίνεται στους αισθητικούς κώδικες της φυλής μας κι ένα διακριτικό μπρασελέ μεταμορφώνει την pochette σε ένα casual, απόλυτα φορέσιμο αξεσουάρ.
“Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάζομαι με την Callista Crafts για την δημιουργία αυτών των συλλεκτικών κομματιών. Για την δημιουργία του σχεδίου εφάρμοσα στην κλασική τεχνοτροπία της ζωγραφικής μου που ονομάζω μάλλον λανθασμένα ”διπλωτυπια” δανειζόμενος τον όρο από την φωτογραφία την οποία και σπούδασα. Ανακατεύοντας δηλαδή δύο ή και περισσότερα παραστατικά σχέδια προσπαθόντας να δημιουργήσω μια νέα σύνθεση σχεδον αφαιρετική. Για την βάση των σχεδίων χρησιμοποίησα σαν ιδέες τις γκραβούρες και τα σχέδια του Γάλλου φιλλέληνα και ερευνητή Ευγένιου Πευτιέ που επισκέφθηκε την Ελλάδα μαζί με την γαλλική αποστολή στα πρώτα χρόνια του αγώνα, δηλαδή το 1828-33. Η παλέτα που χρησιμοποίησα είναι πάλι η χαρακτηριστική παλέτα με τα χρώματα του ελληνικού τοπίου που υιοθέτησα όταν ήμουν στο εξωτερικό και ένιωθα νοσταλγία για το ελληνικό φως”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο γνωστός καλλιτέχνης.