Η Simone Rocha και η H&M αποκαλύπτουν με υπερηφάνεια το επίσημο βίντεο και τις εικόνες της καμπάνιας της επερχόμενης συλλογής Simone Rocha x H&M. Γυρισμένη με το χαρακτηριστικό αισιόδοξο στυλ του Tyler Mitchell, η καμπάνια μας καλεί να μπούμε στον κόσμο της Simone Rocha x H&M και να βιώσουμε την αίσθηση της κοινότητας, της ισχυρής θηλυκότητας και της συντροφικότητας στην οποία βασίζεται η συλλογή.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η καμπάνια είναι μια ιστορία για τη φιλία, τη χαρά και την κατάργηση των αποκλεισμών, καθώς και μια ωδή στις στιγμές που ανοίγουμε το σπίτι μας και μαζευόμαστε με τους αγαπημένους μας. Ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για τη χαρά που θα αισθανθούμε όταν μπορέσουμε να συναντηθούμε ξανά, να δειπνήσουμε, να χαλαρώσουμε, να γελάσουμε, να χορέψουμε, να ανταλλάξουμε και να μοιραστούμε. Η συλλογή Simone Rocha x H&M, που περιλαμβάνει γυναικεία, ανδρικά και παιδικά ρούχα, θα είναι διαθέσιμη στο hm.com από τις 11 Μαρτίου.
Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι δυναμικοί άνθρωποι που θαυμάζει η Rocha για τις ικανότητες, τις προοπτικές και την ξεχωριστή ομορφιά τους. Οι ανερχόμενοι ηθοποιοί Daisy Edgar-Jones και Micheal Ward εμφανίζονται στο πλευρό της πρίμα μπαλαρίνας του Royal Ballet, Francesca Hayward, της καλλιτέχνιδας Faye Wei Wei, των σαγηνευτικών μοντέλων Mouchette Bell και Aramish Mangi, καθώς και της πρωτοπόρου μουσικού Kelsey Lu, η οποία έχει γράψει και το υπέροχο soundtrack για την ταινία της καμπάνιας. Συμμετέχουν επίσης φιγούρες που εμφανίζονται συχνά στον κόσμο της Rocha, στις επιδείξεις ή στις εικόνες της, όπως το μοντέλο Tess McMillan και οι αδελφές Adwoa Aboah και Kesewa Aboah, η πρώτη ακτιβίστρια και μοντέλο και η δεύτερη καλλιτέχνιδα και μοντέλο.
«Είμαι απίστευτα χαρούμενη που κλήθηκα να συμμετάσχω σε αυτή την καμπάνια. Λατρεύω πραγματικά τη δουλειά της Simone, τα ογκώδη μανίκια και τα πανέμορφα ντεκολτέ, τις πέρλες και τα αξεσουάρ. Τα υφάσματα των ρούχων είναι υπέροχα και παράλληλα πολύ άνετα, το οποίο δεν ισχύει πάντα στη μόδα! Ολόκληρος ο κόσμος της Simone είναι πραγματικά καταπληκτικός, θα ήθελα να ζω συνεχώς με την αισθητική της.»
Ηθοποιός, Daisy Edgar-Jones
«Είμαι εξαιρετικά ευγνώμων που συμμετέχω στην πρώτη ανδρική συλλογή της Simone, τα ρούχα είναι πραγματικά υπέροχα. Συγκέντρωσε μια καταπληκτική ομάδα ανθρώπων που έλαβαν μέρος στην καμπάνια Simone Rocha x H&M, από εμάς που βρισκόμαστε μπροστά στην κάμερα μέχρι τον Tyler που είναι ο φωτογράφος.»
Ηθοποιός, Micheal Ward
Η καμπάνια γυρίστηκε στην ιστορική έπαυλη Great Dixter και στους κήπους του Northiam στο ανατολικό Σάσσεξ της Αγγλίας και παραπέμπει στα στάδια ενός γεύματος και στις ιεροτελεστίες που συνοδεύουν το φαγητό και τον ελεύθερο χρόνο μας μαζί με φίλους – στην προετοιμασία και στην οργάνωση, στην καθαριότητα και το στρώσιμο του τραπεζιού, στην παρουσίαση των φρέσκων λουλουδιών και στη χαλάρωση που ακολουθεί.
Δημιουργήθηκε με τη βοήθεια πολλών μακροχρόνιων συνεργατών της Rocha, του στυλίστα Robbie Spencer, του make-up artist Thomas De Kluyver και της hair stylist Cyndia Harvey. Το πλατό σχεδιάστηκε από τον David White και παραπέμπει στα εντυπωσιακά installations με τη ρεαλιστική υφή που χαρακτηρίζουν πλέον τα καταστήματα και τις εικόνες της Rocha, καθώς και στα αέρινα κομμάτια υφάσματος που εμφανίζονται συχνά στις εικόνες του Mitchell.
«Η καμπάνια ήθελα να αποτυπώνει το πνεύμα και τη συντροφικότητα της ομάδας, καθώς και της ίδιας της συλλογής. Έτσι, ζήτησα από τον Tyler και όλους τους ξεχωριστούς συντελεστές να εξερευνήσουν τις φυσικές σχέσεις ανάμεσα στους φίλους, στη φύση, στην οικογένεια και τη θηλυκότητα. Δημιουργήσαμε έτσι κάτι φυσικό, παιχνιδιάρικο και ποιητικό στο πανέμορφο σκηνικό της έπαυλης Great Dixter.»
Simone Rocha
«Πιστεύω ότι η Simone Rocha είναι η ιδανική σχεδιάστρια γι’ αυτή τη συλλογή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, και τα άτομα που συμμετέχουν σε αυτή την καμπάνια ενσαρκώνουν πραγματικά το ανοιχτό και ζωντανό της όραμα για τη μόδα και την ομορφιά. Η Simone κατανοεί ότι τα ρούχα έχουν τη δύναμη να μας κάνουν να ονειρευόμαστε, αλλά δημιουργεί συλλογές που είναι πολύ προσγειωμένες, έχοντας απόλυτη επίγνωση της καθημερινής πραγματικότητας των ανθρώπων. Ελπίζω ότι αυτή η συλλογή και η καμπάνια θα προσφέρουν στιγμές απόδρασης, φέρνοντας παράλληλα στο νου μας ευτυχισμένες αναμνήσεις και μια αίσθηση ελπίδας για τις στιγμές που θα μπορέσουμε να βρεθούμε ξανά όλοι μαζί.»