Loungewear συνδυασμένα με δερμάτινες μπότες πάνω από το γόνατο, puffy μπουφάν με φούστες διασκοσμημένες με βολάν και maxi φορέματα που φοριούνται πάνω από πολύχρωμες φόρμες – είναι η νέα στυλιστική φόρμουλα που προτείνει η Louis Vuitton μέσω της Pre-Fall 2021 συλλογή της.
Η φωτογράφηση της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε σε έναν πύργο στη γαλλική ύπαιθρο. Ο Nicolas Ghesquière, Καλλιτεχνικός Διευθυντής της γυναικείας συλλογής – και φωτογράφος στη συγκεκριμένη περίπτωση – επικεντρώθηκε σε τρεις πυλώνες με κοινό παρονομαστή τη φύση της γυναίκας Louis Vuitton: στον καινοτόμο ρομαντισμό με απαλά υφάσματα και λεπτοδουλεμένα κεντήματα, στα ιδιαίτερα αθλητικά ενδύματα με έντονους χρωματικούς συνδυασμούς και στον επαναπροσδιορισμό των κλασικών κωδικών του οίκου.
Για παράδειγμα η κλασική τσάντα με το LV μονόγραμμα σκορπισμένο στην επιφάνειά της, επανακυκλοφορεί σε νέα χρώματα: cobalt blue απόχρωση, έντονο κόκκινο, ροζ τσιχλόφουσκας και βαθύ μωβ.
Η Stacy Martin, το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας χαρακτηρίστηκε από τον Ghesquière σαν “μια ηρωίδα της Nouvelle Vague”. “Η Stacy έχει έμφυτη κομψότητα και προσωπικότητα προς μίμηση. Σέβομαι την πορεία της, τις τολμηρές επιλογές της και τους ρόλους που αναλαμβάνει. Μου αρέσει πολύ η φωτογράφηση της Stacy. Τόσο δροσερή και χαλαρή, μου αρέσει ο τρόπος που φοράει τις συλλογές μου”, προσθέτει.
Την ίδια στιγμή, η αισθητική των εικόνων φέρνουν στο μυαλό αναμνήσεις από εμβληματικές ταινίες. Για παράδειγμα, η φωτογραφία που η Martin φοράει μια ρομαντική μπλούζα με broderie anglaise στο τελείωμα, ένα φωτεινό μπλε αθλητικό σορτς και κρεμ μπότες πάνω από το γόνατο, είναι εμπνευσμένη από την ταινία του David Lynch, Mulholland Drive.