Η Anya Taylor-Joy ήταν μόλις 16 όταν ξεκίνησε το μόντελινγκ και μεταπήδησε στην υποκριτική αμέσως μετά. Παρά την μικρή της θητεία μπροστά από τις κάμερες, στα 18 της ανέλαβε τον πρωταγωνιστικό στην ταινία του 2015 The Witch. Έκτοτε έγινε ένα από τις πιο πολυάσχολες νέες ηθοποιούς του Χόλιγουντ. Ακολούθησαν οι σημαντικοί ρόλοι στις ταινίες Morgan, Thoroughbreds, Emma και πολλές άλλες ενώ η φήμη της απογειώθηκε μέσα από τη συμμετοχή στη δραματική σειρά του Netflix The Queen’s Gambit.
Θεωρείται χωρίς αμφιβολία η μεγαλύτερη επιτυχία της πλατφόρμας για το 2020 με συνολικά 62 εκατομμύρια λογαριασμούς να την έχουν δει, όπως ανακοίνωσε το Netflix στις 23 Νοεμβρίου. Η σειρά έφτασε στο νούμερο 1 των προτιμήσεων σε 63 χώρες και στα συνολικά top 10 σε 92 χώρες. Το Γκαμπί της βασίλισσας, όπως είναι ο ελληνικός της τίτλος ξεδιπλώνει την ιστορία της Beth Harmon –την οποία υποδύεται η Anya Taylor-Joy- που εξελίσσεται σε δεινή σκακίστρια.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
“Η 25χρονη ηθοποιός, με πυκνότητα αντίληψης που κόβεται με μαχαίρι. Πιάνει εκπληκτικά τη διαφορά της συμπεριφοράς μιας νηφάλιας από μια φτιαγμένη κοπέλα, που έχει μάθει να το κρύβει τόσο όσο να μην την πάρουν χαμπάρι, ακόμη κι αν έχουν μαζευτεί σαν τσαμπιά γύρω της για να χαζέψουν τα δυναμικά της ανοίγματα και το σθένος της στα τάκλιν”, είχε γράψει ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος εκθειάζοντας κι εκείνος τη σειρά.
Η πορεία της Taylor-Joy προς την κινηματογραφική δόξα δεν ήταν η αναμενόμενη. “Πάντα ήθελα να είμαι ηθοποιός και παράτησα το σχολείο όταν ήμουν 16“, είχε δηλώσει σε συνέντευξη στο Marie Claire. Κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφισης γνώρισε τον πρωταγωνιστή του Downton Abbey, Alan Leech, που την έφερε σε επαφή με τον ατζέντη του. Πεπεισμένος ότι το νεαρό μοντέλο είχε μέλλον στην οθόνη, ο Leech πίεσε τα πράγματα για να υπογράψει με τον ατζέντη του. “Θυμάμαι ότι τον είδα στα βραβεία του London Film Festival και του είπα ΄Το έκανες αυτό για μένα. Αυτό είναι για σένα'”, θυμάται η ηθοποιός.
Δεν ήθελε να μάθει αγγλικά
Γεννήθηκε στο Μαϊάμι αλλά μεγάλωσε στην Αργεντινή πριν μετακομίσει στο Λονδίνο. Μιλώντας στην εκπομπή Live with Kelly and Ryan εξήγησε ότι η οικογένειά της μετακόμισε στην βρετανική πρωτεύουσα όταν ήταν 6 ετών “και έμαθα αγγλικά όταν ήμουν 8”. Εκμυστηρεύτηκε στους παρουσιαστές Kelly Ripa και Ryan Seacrest ότι ήταν απρόθυμη να μάθει τη γλώσσα γιατί “Πίστευα ότι αν δεν κατάφερνα να μιλήσω τη γλώσσα στην Αγγλία τότε θα έπρεπε να γυρίσω σπίτι”. Το σχέδιο αυτό δε δούλεψε. “Δεν είχα φίλους οπότε έπρεπε να μάθω τη γλώσσα πολύ γρήγορα”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μιλώντας στο Harper’s Bazaar, παραδέχτηκε ότι σε όλα αυτά τα μακρινά μέρη την έκαναν να νιώθει ότι “δεν ανήκει” κάπου όπου και να ήταν. “Στην Αργεντινή, ήμουν μια Αγγλίδα. Στην Αγγλία ήμουν πολύ ‘εξωτική’ γιατί προερχόμουν από την Αργεντινή. Στην Αμερική, είμαι Αγγλοαργεντίνα. Δεν ένιωθα ότι ταιριάζω κάπου και ήμουν απελπισμένη να βρω ένα μέρος να ανήκω”, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πώς μια ανόητη κίνηση οδήγησε στην ανακάλυψή της
Η είσοδός της στον κόσμο του μόντελινγκ και της υποκριτικής, όπως τόνισε ο James Corden του The Late Late Show, ήταν “όπως ανακαλύπτονται οι άνθρωποι σε μία ταινία”. Μιλώντας για την ιστορία αυτή σε μια εμφάνισή της στην εκπομπή έκανε μια εισαγωγή στην οποία παραδέχτηκε ότι “οι πράξεις ήταν πού ανόητες” και δεν συνιστά σε άλλους να τις επαναλάβουν.
Σύμφωνα με την ίδια, ήταν 16 χρονών και φορούσε τα τακούνια της μαμάς της κάνοντας πρόβα για ένα πάρτι που θα πήγαινε ενώ έβγαζε το σκύλο της βόλτα. Καθώς περπατούσε, ένιωσε ότι την ακολουθούσε ένα αυτοκίνητο αλλά έπεισε τον εαυτό της ότι απλά είχε δει πολλά επεισόδια από τη σειρά 24 και ότι απλά το φαντάστηκε. Τελικά, ωστόσο, συνειδητοποίησε ότι δεν ήταν παρανοϊκή και το αυτοκίνητο όντως την ακολουθούσε. Μέσα σε πανικό, άρπαξε τον σκύλο της και άρχισε να τρέχει. “Έπειτα αυτός ο τύπος έβγαλε το κεφάλι του από το παράθυρο ‘Αν σταματήσεις δεν θα το μετανιώσεις’. Και σταμάτησα”.
Ο οδηγός του αυτοκινήτου “ήταν ο επικεφαλής ενός πρακτορείου μοντέλων”, εξήγησε και “μου είπε να πάω στο πρακτορείο την επόμενη μέρα μαζί με τους γονείς μου”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η ταινία The Witch ήταν στο στοιχείο της
Ο πρώτος της ρόλος ήρθε το 2015 στην ταινία τρόμου The Witch. Ανέφερε στο Crash ότι πήρε το ρόλο μετά από μία από τις πρώτες της οντισιόν. “Κοιτώντας πίσω, ήμουν μια 18χρονη που πήγα μόνη στον Καναδά, στην ερημιά με ένα μάτσο αγνώστους να γυρίσω μια πολύ σκοτεινή ταινία”, ανέφερε. “Είναι μια ενδιαφέρουσα όμως διαδικασία που δεν την αμφισβήτησα. Δεν το φοβήθηκα καθόλου”.
Στο μεταξύ, δεν χρειάστηκε να σκάψει βαθιά για να συναντήσει τη μάγισσα μέσα της. “Πιστεύω βαθιά στην συμπαντική μοίρα και βάζοντας το ένα πόδι μπροστά από το άλλο, τα βήματα με οδήγησαν σε αυτή την ταινία” είχε πει στο Vanity Fair. Σε άλλη συνέντευξή της στο περιοδικό People τόνισε “πάντα πίστευα στη μαγεία”. “Συνήθιζα να τρέχω στα δάση όταν ήμουν μικρή και να ψάχνω για μάγισσες”, συνέχισε. “Δεν είμαι προληπτική γιατί δεν το φοβάμαι. Το βλέπω σαν κάτι όμορφο και δεν θα ήθελα να ζήσω σε έναν κόσμο χωρίς μαγεία”.
Πώς προετοιμάστηκε για τον ρόλο της στην Emma
Τον ρόλο στην ταινία The Witch ακολούθησε ένας στρόβιλος από ρόλους συμπεριλαμβανομένου και της τηλεοπτικής ταινίας Viking Quest, της βρετανικής σειράς φαντασίας Atlantis, της επιστημονικής φαντασίας Morgan, το θρίλερ του M. Night Shyamalan Split και το sequel Glass και το δράμα εποχής Peaky Blinders. [ Δες ΕΔΩ σειρές και ταινίες στις οποίες συμμετέχει.]
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μετά από όλα αυτά τα σκοτεινά δράματα, η Taylor-Joy επιτέλους κατάφερε να δείξει την αστεία πλευρά της στο Emma, μια διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Jane Austen. Βουτώντας στον κόσμο της κωμωδίας, παραδέχτηκε σε μια συνέντευξη στο Vox, ήταν ένα πείραμα για εκείνη. “Ήταν η πρώτη μου φορά που έκανα κατάλληλη κωμωδία”, παραδέχεται. “Οπότε αν σου αρέσει το κωμικό timing, είμαι χαρούμενη που πέτυχε γιατί του τα έδωσα όλα”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Να αναφέρουμε ότι δεν μεσολάβησε πολύ προετοιμασία. Σύμφωνα με την ίδια, η σκηνοθέτης της Emma, Autumn de Wilde συνέστησε στο καστ να δουν την κωμωδία του 1938 Bringing Up Baby προκειμένου να πιάσουν το κλίμα. “Ήταν πολύ σημαντικό για εμάς να καταλάβουμε το επίπεδο των χοντροκομμένων αστείων που η Autumn ήθελε στην ταινία μας”, ανέφερε η Taylor-Joy. “Και πιστεύω αυτό μας απελευθέρωσε ως προς τις επιλογές μας, ειδικά τις σωματικές”.
Δεν ήξερε απολύτως τίποτα για το σκάκι
Τον Οκτώβριο του 2020 έκανε πρεμιέρα στο Netflix το The Queen’s Gambit, η ιστορία της Beth Harmon, ενός νέου κοριτσιού που μεγάλωσε σε ένα ορφανοτροφείο στο Κεντάκι και γίνεται ένα παγκόσμιο φαινόμενο στο σκάκι.
Πριν συμφωνήσει για το ρόλο, όπως παραδέχτηκε σε μια συνέντευξη στο Entertainment Weekly”, δεν ήξερε “απολύτως τίποτα” για το σκάκι και δούλεψε με έναν διάσημο δάσκαλο σκακιού για να μάθει τις κινήσεις. “Ήταν σημαντικό για μένα να καταλάβω τη θεωρία γύρω από το σκάκι”, εξήγησε. “Δεν πίστευα ότι μπορούσα, σε καμία περίπτωση, να εμφανιστώ και να μην ξέρω για τι πράγμα μιλάω”. Φυσικά, το σκάκι δεν είναι ένα παιχνίδι στο οποίο μπορείς να γίνεις ειδική σε μια νύχτα και όπως δήλωσε “δεν μπορούσα να κρατήσω όλες αυτές τις κινήσεις στο μυαλό μου χωρίς να τρελαθώ”. Αντ’ αυτού το πήγε σιγά σιγά. “Θα μάθαινα τους αγώνες πέντε λεπτά πριν και το είδα σαν ένα είδος χορογραφίας για τα δάχτυλά μου”, εξήγησε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Έχοντας γύρω της μεγάλους παίκτες σκακιού, είπε στο NPR ότι με αυτούς τους σπουδαίους ειδήμονες στο σκάκι στο γύρισμα το κομμάτι αυτό της σειράς έμοιαζε να είναι σε καλά χέρια. “Αυτοί οι άνθρωποι νοιάζονται τόσο πολύ να μας τα μάθουν σωστά”, είπε. “Δεν με άφηναν να τα καταστρέψω για εκείνους. Θα θέλουν να με βοηθήσουν να λάμψω στο σκάκι”. Ήταν μια στρατηγική εμπειρία, για να μιλήσουμε με σκακιστικούς όρους.
Το να κλαίει στην κάμερα ήταν εφιάλτης
Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο The Hollywood Reporter επαινέθηκε για την μοναδικότητά της στο να κλαίει. Εκείνη όμως παραδέχτηκε πως το να κλαίει μπροστά στην κάμερα “ήταν ένας εφιάλτης για μένα”. Συμπλήρωσε πως είναι σημαντικό για εκείνη κάθε χαρακτήρας της να έχει το δικό του κλάμα. “Οι άνθρωποι κλαίνε διαφορετικά κα θέλω ο κάθε χαρακτήρας να είναι ένας ξεχωριστός άνθρωπος”, είπε.
“Κάθε χαρακτήρας απαιτεί έναν τρόπο να τον προσεγγίσεις”, αποκάλυψε στο Harper’s Bazaar. Στις πρώτες της ταινίες, παραδέχτηκε ότι “πέρασα πολύ δύσκολα γιατί έλεγα ‘είμαι απαίσια ηθοποιός. Δεν κρατά σημειώσεις στο σενάριό μου. Δεν το διαβάζω ξανά και ξανά και ξανά”.
Ωστόσο, αποδέχτηκε τον “ενστικτώδη” τρόπο της να προσεγγίζει τους ρόλους της. “Τώρα έχω κάπως αποφασίσει ‘ΟΚ, αυτός είναι ο τρόπος που παίζω: περνάω χρόνο στο μυαλό τους και επιτρέπω στον εαυτό μου να καθίσει σε ένα δωμάτιο όπως αυτοί”, εξήγησε. “Πώς θα ήταν στον πραγματικό κόσμο; Βλέπω τη λάμπα και σκέφτομαι ‘Είναι λευκή’. Τι σκέφτεται η Casey [από την ταινία Split] Το κοιτάει και σκέφτεται ‘Είναι συνδεδεμένο με τον τοίχο;’ Έτσι δουλεύει το μυαλό της”. Η Taylor-Joy σηκώνει τα μανίκια της και βουτάει βαθιά σε αυτό που χαρακτηρίζει τον κάθε ρόλο.
Οι επικίνδυνες σκηνές της αρέσουν
Μπήκε στον κινηματογραφικό κόσμο της Marvel όταν συμμετείχε στο καστ του The New Mutants, που είναι τοποθετημένο στον κόσμο των The X-Men. Δουλεύοντας στην πρώτη της ταινία με υπερήρωες, όπως εκμυστηρεύτηκε σε συνέντευξη στο Gulf Today, την έκανε να θαυμάσει τους ανθρώπους που κάνουν τις επικίνδυνες σκηνές της άφησε τη λαχτάρα να κάνει μόνη της και τις δικές της.
“Αγάπησα τη δράση τόσο πολύ και αγαπώ το ξίφος και αγαπώ τις επικίνδυνες σκηνές”, ξεκαθάρισε επιμένοντας ότι “στην επόμενη ταινία, θα κάνω εντελώς μόνη μου όλες τις επικίνδυνες σκηνές”. Η τάση της να χάνεται στους ρόλους της, όπως εξήγησε, ήταν χρήσιμη όταν έπαιξε την Illyana και παραδέχτηκε “είναι ενδιαφέρον αυτό που σου συμβαίνει όταν φωνάζουν πάμε και είσαι μέσα στο ρόλο”. Ανέφερε ότι μπορούσε να καταπιέσει το φόβο της για τα ύψη όταν έπαιζε έναν χαρακτήρα που είναι απτόητος από τα ύψη γιατί όπως λέει “είμαι τόσο συγκεντρωμένη που πρέπει να το κάνω πραγματικότητα στο μυαλό μου. Πρέπει να ξεχάσω τα καλώδια και να ξεχάσω τα πάντα και απλά να το κάνω”.
Αρνήθηκε να κάνει ρόλους “συντρόφου”
Μέσα σε λίγα μόλις χρόνια η Anya Taylor-Joy έχει κάνει αρκετές και ξεχωριστές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Αλλά αυτό που γιορτάζει περισσότερο είναι οι ρόλοι που απέρριψε και όχι αυτοί που αποδέχτηκε.
Αρνήθηκε να κάνει τον κλασικό χολιγουντιανό ρόλο της συντρόφου, όπως είπε στον The Guardian, που η λειτουργικότητά του είναι να εξυπηρετήσει τον άνδρα πρωταγωνιστή. “Ήμουν πολύ τυχερή, στην πραγματικότητα, μιλώντας για τις ομάδες στις οποίες συμμετείχα που ανέδειξαν τους περισσότερους ρόλους”, είπε. “Οι περισσότερες γυναίκες που δεν ήμουν απλά τυχερή που τις έπαιξα αλλά που έχω διαβάσει είναι περίπλοκα, μπερδεμένα και ενδιαφέροντα πλάσματα – αλλά και πάλι δεν θα έπρεπε να είμαι η εξαίρεση εδώ, θα έπρεπε να είμαι ο κανόνας”. Όταν της έχει προταθεί να κάνει ένα ρόλο μιας “συντρόφου” θα τον έστελνε πίσω λέγοντας “Γιατί;”
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αναφέρει πως είναι “ενθουσιασμένη για την εποχή αυτή που οι γυναίκες βγαίνουν μπροστά”. Για την ίδια, είναι μια στιγμή “όπου οι άνθρωποι κατανοούν ότι ο καθένας είναι μια προσωπικότητα και έχει πολλά περισσότερα κάτω από την επιφάνεια από αυτά που μπορεί να σκεφτείς αρχικά”.
Ο ρόλος των ονείρων της έχει πολύ χορό
Πριν την ανακαλύψουν και γίνει μοντέλο, έκανε μπαλέτο. “Χόρευα μπαλέτο για πάρα πολύ καιρό”, είπε σε συνέντευξη στο περιοδικό Interview.
Παραδέχτηκε ότι της έχει λείψει να έχει το χορό μέσα στη ζωή της κάτι το οποίο χαρακτήρισε σε συνέντευξη στο Elle καθώς βασικά “ξυπνάω στις 4 το πρωί και πηγαίνω κατευθείαν στη δουλειά”. Παρόλα αυτά, πρόσθεσε “Θέλω να επιστρέψω στο μπαλέτο και στα μαθήματα hip hop χορού. Με βοηθά να συγκεντρωθώ σε μια στιγμή καθαρά”.
Είχε αυτή την έξυπνη ιδέα να βάλει το χορό στη ζωή της μέσα από τη δουλειά. “Θα ήθελα να κάνω μια ταινία που έχει σχέση με τον χορό”, ανέφερε στο Harper’s Bazaar.”Μου λείπει πολύ να χορεύω αλλά επίσης στην Morgan μου ξύπνησε η ανάγκη να κάνω κάτι σωματικό”. Για την επιστημονικής φαντασίας ταινία του 2016 έκανε μόνη της επικίνδυνες σκηνές και φαίνεται πως το απόλαυσε. “Η προπόνηση για αυτό και η ικανότητα να το έχω σαν πηγή προετοιμασίας για το σώμα μου -κάνεις ένα βήμα στη σκληραγώγηση και μπαίνεις στην ψυχολογία του μαχητή κα αυτός είναι ο τρόπος μου με τον ρόλο”, είπε.
Της αρέσει να είναι “δραματική” στο κόκκινο χαλί
Πέρα από τα θετικά σχόλια που έχει λάβει για τις υποκριτικές της ικανότητες, έχει δεχτεί και κάποια για τις ξεχωριστές στυλιστικές επιλογές στο κόκκινο χαλί όπως είναι το η vintage Bob Mackie νυφική δημιουργία που φόρεσε στην πρεμιέρα της Emma στο Λος Άντζελες.
“Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στο κόκκινο χαλί είναι ότι αγαπώ τη μαγεία και τα παραμύθια και το δράμα και το να είμαι υπερβολική. Αν δεν πρόκειται να διασκεδάσεις στο κόκκινο χαλί, τότε πότε;” εξήγησε σε συνέντευξή της στη βρετανική Vogue. “Είναι μια καλή ευκαιρία να είσαι λίγο δραματική. Είμαι ηθοποιός, μου αρέσουν τα δραματικά”.
Σύμφωνα με την ίδια, θα ξεκινήσει με ένα φόρεμα και θα το χρησιμοποιήσει με τέτοιο τρόπο που θα χτίσει ένα ολόκληρο look. “Η εμπειρία του κόκκινου χαλιού από μόνη της είναι αισθητά υπερφορτωμένη”, εξήγησε και συμπλήρωσε πως συνειδητοποίησε ότι το να μάθεις να ποζάρεις στους φωτογράφους και να μιλάς στους δημοσιογράφους σε μια κινηματογραφική πρεμιέρα είναι μια ξεχωριστή δουλειά από μόνο του. “Στην αρχή ήμουν εντελώς τρομοκρατημένη γιατί δεν είχα ακόμα συνειδητοποιήσει ότι είναι κι αυτό μια ερμηνεία”, είπε.
Πρόσφατα, την είδαμε να να φωτογραφίζεται με ένα εντυπωσιακό φόρεμα δια χειρός Celia Kritharioti.
Την κορόιδευαν για τα μάτια της
Μαζί με τις δημιουργικές της εμφανίσεις είναι γνωστή και για τα ξεχωριστά, μεγάλα μάτια της. Τα μάτια της είναι ένα χαρακτηριστικό που την ξεχωρίζει από τις άλλες ηθοποιός ωστόσο είπε στο περιοδικό W ότι κάποτε της έκαναν μπούλινγκ στα social media για αυτό. “Μπορώ να θυμηθώ όταν το Facebook ήταν στα πάνω του ότι δεν γνώριζα πως τα μάτια μου ήταν σε τέτοια απόσταση και τότε κάποιος με έκανε κοινοποίησε σε μια φωτογραφία με ένα ψάρι και έλεγαν ‘Αυτή είσαι εσύ επειδή τα μάτια σου είναι έτσι'”, θυμάται. Συμπλήρωσε πως αυτό κάπως “με απέτρεψε από το να κοιτάω στον καθρέπτη για πολύ καιρό” και την στιγμάτισε. “Ακόμα δεν περνάω πού χρόνο μπροστά από καθρέπτες γιατί δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσω το πρόσωπό μου”, είπε. “Δυστυχώς, θα το κάνετε εσείς”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ακόμα μία λεπτομέρεια για τα μάτια της είναι η όρασή της. “Έχω πραγματικά κακή όραση και δεν μπορώ να δω την αντανάκλασή μου στα παράθυρα του αυτοκινήτου ή άλλου”, αποκάλυψε σε συνέντευξή της στο Marie Claire.
Ο λόγος που έχει “εμμονή” με το άρωμα
Δεδομένου ότι η Anya Taylor-Joy είναι το πρόσωπο του αρώματος των Viktor & Rolf Flowerbomb δεν μας προκαλεί έκπληξη που παραδέχτηκε στο Vanity Fair ότι είχε “πάντα εμμονή με τη μυρωδιά”. Και υπάρχει λόγος για αυτό. Όπως εξήγησε η “πολύ κακή όραση” που έχει την έκανε “την όσφρηση… πολύ ακριβή”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αυτό εξηγεί τον λόγο που χρησιμοποιεί διαφορετικά αρώματα που την βοηθούν να μπει στο πετσί των ρόλων της. Όταν έπαιζε τον τεχνητά δημιουργημένο άνθρωπο στην ταινία Morgan “ήταν βαμβάκι και χώμα. Μου άρεσε η ιδέα να έχω χώμα κάτω από τα νύχια μου γιατί δεν της επιτρεπόταν να είναι έξω και πιστεύω αυτό μύριζε σαν κάτι που ήθελα απεγνωσμένα”, εξήγησε. “Και για την Lily [στην ταινία Thoroughbreds] πιστεύω μυρίζει λίγο στυφά, σαν αλκοόλ. Μερικές φορές έβαζα λίγη βότκα στους καρπούς μου”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η μυρωδιά, όπως ανέφερε στο Harper’s Bazaar, είναι κάτι που συνδέεται με εκείνη σε πολύ βασικό επίπεδο. “Είναι τέλειο που όλοι οι άνθρωποι έχουν τη δική τους μυρωδιά και όλα τα αρώματα μυρίζουν διαφορετικά σε κάθε άνθρωπο, οπότε πιστεύω ότι το να το ανακαλύψω είναι κάτι που μου αρέσει”, πρόσθεσε.
Πώς διαχειρίζεται το στρες
Επειδή είναι διάσημη ηθοποιός δεν σημαίνει ότι δεν σημαίνει ότι δεν αντιμετωπίζει πολλές φορές προβλήματα άγχους. Όταν της συμβαίνει, αποκάλυψε σε συνέντευξη στο Elle, έχει βρει πολύ συγκεκριμένες τακτικές για να το διαχειριστεί.
Μια από αυτές είναι να κοιτάει τον εαυτό της στον καθρέπτη και τον εμψυχώνει. Λέει στην αντανάκλασή της “χρειάζεται να βγεις έξω και να κάνω αυτό”. “Έχω υποφέρει από στρες οπότε είναι σημαντικό να λέω στο εαυτό μου ότι κάνει ότι καλύτερο μπορεί”. Ένας άλλος τρόπος για να το διαχειριστεί είναι με την αγάπη της για τα κεριά. “Ήμουν στο χείλος μιας κρίσης πανικού και έτρεξα στο Diptyqu και αγόρασα μερικά εξωφρενικά ακριβά κεριά”, αποκάλυψε. “Είναι το πιο παράλογο πράγμα που έχω κάνει”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αποκάλυψε επίσης πώς διαχειρίζεται στρεσογόνες καταστάσεις: βλέποντας τα πράγματα με μία οπτική. Όταν πνίγεται από άγχος, το αντιμετωπίζει “κάνοντας ένα βήμα πίσω και λέγοντας: ‘Κανείς δεν πεθαίνει. Δεν είσαι χειρουργός. Όλα θα πάνε καλά.'”
Επιμέλεια κειμένου: Άρτεμις Θύμιου