Με την πρώτη ψηφιακή εβδομάδα υψηλής ραπτικής να βρίσκεται σε εξέλιξη και το Men’s Fashion Week του Μιλάνου και του Παρισιού να ξεκινάει τέλη Ιουλίου, η επιστροφή στα shows με φυσική παρουσία το Σεπτέμβριο μοιάζει αρκετή μακρινή.
Ο οίκος Louis Vuitton ωστόσο πρόκειται να παρουσιάσει την ανδρική του συλλογή σε έναν ανοιχτό χώρο στη Σαγκάη στις 6 Αυγούστου με την “παρουσία” πολλών ανθρώπων της μόδας. Μιλώντας στο WWD μέσω του Zoom, ο creative director της ανδρικής συλλογής του οίκου, Virgil Abloh αποκάλυψε ότι η Louis Vuitton θα εξελίξει τις ιδέες της, ταξιδεύοντας σε όλο τον κόσμο αλλά αποφεύγοντας το παραδοσιακό πρόγραμμα μόδας που επιτάσσει η παρουσίαση των εποχιακών συλλογών.
Με την επερχόμενη collection SS21 με τίτλο Message in a Bottle, ο γαλλικός οίκος εστιάζει στη βιωσιμότητα, με τον Abloh να επιβεβαιώνει ότι η συλλογή αποτελείται από 30 εμφανίσεις κατασκευασμένες από νέα ηθικά υλικά, 25 εμφανίσεις κατασκευασμένες από ανακυκλώσιμα υλικά και 25 εμφανίσεις που θα μεταφερθούν από την προηγούμενη συλλογή.
“Η νέα συλλογή είναι πιθανώς το μεγαλύτερο άλμα που έχω κάνει όσον αφορά την πρόταση ενός νέου συστήματος”, εξήγησε ο Abloh. “Είναι πιθανώς από τις πιο δύσκολες διαδικασίες ανεξαιρέτως το design των ρούχων. Βρισκόμαστε σε μια νέα εποχή. ”
Πρόκειται επίσης να κυκλοφορήσει μια νέα ταινία στις 10 Ιουλίου ως μέρος της ψηφιακής εβδομάδας μόδας του Παρισιού. Συνδυάζοντας κινούμενα σχέδια και δράση, το Zoooom With Friends δείχνει τις πολυτελείς αποσκευές της Louis Vuitton να μεταφέρονται σε μια βάρκα, με μια σειρά από χαρακτήρες κινουμένων σχεδίων να βρίσκονται κρυμμένοι στο κατάστρωμα, καθώς το πλοίο ξεκινάει.