Από τότε που οι εβδομάδες μόδας τέθηκαν σε διαθεσιμότητα από τον Φεβρουάριο λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, έχουν κυκλοφορήσει αρκετές εικασίες όσον αφορά το μέλλον των οίκων. Με την παρουσίαση της ανδρικής collection του Ιουνίου να ακυρώνεται (εκτός από το LFW, το οποίο μόλις την περασμένη εβδομάδα φιλοξένησε την πρώτη του ψηφιακή έκδοση), μεγάλα brands αποφάσισαν πως η παρουσίαση των collections τους θα γίνει τον Σεπτέμβριο.
Με βάση τα μέτρα κατά της πανδημίας, η Burberry μόλις αποκάλυψε τα μελλοντικά της σχέδια, τα οποία φαίνονται ότι θα στραφούν προς τη “βρετανική ύπαιθρο” και σε ένα fashion show που θα μεταδοθεί ψηφιακά σε όλους.
«Ως άνθρωποι, είχαμε πάντα μια βαθιά αγάπη στη φύση. Πρέπει να σεβαστούμε και να βασιστούμε στη δύναμή της για την ίδια μας την ύπαρξη, ενώ θαυμάζουμε την εξαιρετική ομορφιά της », εξήγησε ο creative officer της Burberry, Riccardo Tisci. «Ειδικά πρόσφατα, όλοι θέλαμε να γυρίσουμε σε αυτήν και για αυτό το show, ήθελα να γιορτάσω αυτά τα συναισθήματα φέρνοντας την κοινότητά μας σε μια δημιουργική εμπειρία που λαμβάνει χώρα μέσα στο όμορφο, φυσικό τοπίο της Βρετανίας».
Πρόσφατα, ο βρετανικός οίκος αποφάσισε να μειώσει την παραγωγή του άνθρακα, λαμβάνοντας επίσης μέτρα για να διασφαλίσει ότι οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της παραγωγής θα είναι ελάχιστες – οι δύο collections SS20 και AW20 της Burberry ήταν και οι δύο ουδέτερες ως προς την παραγωγή του άνθρακα.
Με την Burberry να ανακοινώνει τα σχέδια της για τη συλλογή της SS21, είναι πλέον πιθανό να δούμε κι άλλους οίκους να ακολουθούν τα “βήματα” της τις επόμενες εβδομάδες.