Με την επανέναρξη της λειτουργίας των καταστημάτων, η Yamamay, έτοιμη να αναμορφώσει και να επανασχεδιάσει το μέλλον της μάρκας, μας προσκαλεί όλους να απολαύσουμε την αγάπη και τη ζωή, με αφετηρία για άλλη μια φορά, την πανέμορφη Ιταλία. Φυσικά οι εικόνες των δύσκολων προηγούμενων μηνών είναι αδύνατο να ξεχαστούν, αλλά η μάρκα ανυπομονούσε να μας μας χαρίσει μια πρώτη καλοκαιρινή γεύση: η υπέροχη Ναπολιτάνικη ακτή με τις διάσημες παραλίες και το συναρπαστικό σκηνικό, μας μεταφέρει πίσω στην ατμόσφαιρα ενός τυπικού ιταλικού καλοκαιριού, στις ξέγνοιαστες μέρες που όλοι μας χάσαμε.
Κατά τη φωτογράφιση του πρώτου μέρους της καλοκαιρινής καμπάνιας, που ολοκληρώθηκε πριν το ξέσπασμα της έκτακτης ανάγκης, η Yamamay αποτυπώνει μια κλασσική καλοκαιρινή μέρα στην θάλασσα και τον ήλιο, με θαλάσσια παιχνίδια, μεσογειακό φαγητό και πολύχρωμα μαγιό. Μια γιορτή της επιθυμίας. Να χαμογελάμε πάλι μαζί, να αγκαλιάζουμε ο ένας τον άλλον, να ταξιδεύουμε και να επιστρέψουμε στην καθημερινή μας ζωή.
Ένας ύμνος στην Ιταλία, που τώρα περισσότερο από ποτέ, ντύνεται σε καθαρά και αυθεντικά χρώματα, με καταγάλανους ουρανούς απαλλαγμένους από τη ρύπανση και κρυστάλλινα νερά που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ. Μια πρόσκληση σε μια συνειδητή επιστροφή, να σεβαστούμε περισσότερο από ποτέ τη φύση που μας περιβάλλει και της οποίας καταλάβαμε τόσο καλά τη σημασία της το τελευταίο διάστημα.
Αυτό το πρώτο μέρος της εκστρατείας, που γυρίστηκε στη Νάπολη, περιτριγυρισμένο από τα νερά της πολύτιμης Μεσογείου μας, θα ήταν μόνο η πρώτη στάση του θερινού ταξιδιού της Yamamay για το 2020, ένα ταξίδι για τη διερεύνηση της κατάστασης του πλανήτη μας, μέσω σημαντικών τοποθεσιών για την προστασία του περιβάλλοντος όπως: η πολυσύχναστη μητρόπολη του Λος Άντζελες, όπου η αστική θέα από σκυρόδεμα και ουρανοξύστες μεγαλώνει στην άκρη ενός εντυπωσιακού φυσικού τοπίου. Της Αυστραλίας, που επλήγη πρόσφατα από πυρκαγιές και του Ινδικού Ωκεανού, μιας περιοχής που επηρεάζεται έντονα από την κλιματική αλλαγή και τη ρύπανση. Δυστυχώς, τα δύο τελευταία στάδια του ταξιδιού ακυρώθηκαν λόγω έκτακτης ανάγκης.
«Ακόμη και πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, για να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό και τους πελάτες μας, είχαμε αποφασίσει να αφιερώσουμε την καλοκαιρινή μας εκστρατεία για το 2020 στην ευαίσθητη σχέση μεταξύ ανθρώπου και φύσης επιλέγοντας μερικές σημαντικές τοποθεσίες όπου, περισσότερο από άλλες, αδυνατούν να διατηρούν αυτή τη λεπτή ισορροπία. Ποτέ πριν, αυτό το ζήτημα δεν ήταν τόσο σχετικό με την κοινότητα και η κατάσταση έκτακτης ανάγκης για την υγεία ξεκαθάρισε τελικά πώς όλα συνδέονται μεταξύ τους.
Από την έναρξη των μέτρων κατά του Covid-19, τα επίπεδα της αιθαλομίχλης μειώθηκαν και οι δορυφορικές εικόνες έδειξαν σημαντική μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην Ιταλία και παγκοσμίως. Ταυτόχρονα, τα άγρια ζώα ξεκίνησαν να κατοικούν σε αστικούς χώρους, κάποτε αποκλειστικές περιοχές για τον άνθρωπο, δελφίνια στη λιμνοθάλασσα της Βενετίας, πάπιες στα σιντριβάνια της Ρώμης και ούτω καθεξής. Κοιτάζοντας πέρα από την έκτακτη ανάγκη που ζούμε, ερευνητές και επιστήμονες μας έχουν ήδη προειδοποιήσει ότι η επακόλουθη αναβίωση των οικονομικών δραστηριοτήτων κινδυνεύει να αυξήσει και πάλι τα ποσοστά ρύπανσης.
Πρέπει να εφαρμόσουμε καινοτόμους και πιο φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους ανάπτυξης. Πρέπει να δεσμευτούμε να ζούμε και να παράγουμε με ουσιαστικό σεβασμό και αρμονία. Η Yamamay συνεχίζοντας τη μακροχρόνια πορεία της προς ένα πιο βιώσιμο σύστημα μόδας: υποστηρίζει και φέτος το ίδρυμα «One Ocean» για την προστασία των ωκεανών επεκτείνοντας την παραγωγή προϊόντων κατασκευασμένων από υλικά με λιγότερες επιπτώσεις στις διαδικασίες παραγωγής. Βιολογικό βαμβάκι, βιοαποδομήσιμα υφάσματα, φυσικά υφάσματα από φύλλα ευκαλύπτου και ανακυκλωμένο πλαστικό … » Gianluigi Cimmino, Διευθύνων Σύμβουλος της Pianoforte Holding.
Η Yamamay καλωσορίζει ξανά τους πελάτες της στα καταστήματά της σε όλο τον κόσμο, με όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις για την προστασία της ασφάλειας όλων. Όλοι οι χώροι, τα δοκιμαστήρια και τα ενδύματα έχουν απολυμανθεί και υπόκεινται σε συνεχή απολύμανση με βάση το όζον, σύμφωνα με τα πρότυπα υγιεινής, ενώ το footfall θα παρακολουθείται για να διασφαλιστεί η κοινωνική απόσταση μεταξύ πελατών και χειριστών.
Ανακάλυψε περισσότερα στο yamamay.com