Οι μαύρες γυναίκες σε θέση CEO κι επιχειρηματιών είναι τα καινούρια αστέρια του ντοκιμαντέρ της Netflix με τίτλο “She Did That”.H σκηνοθέτης Renae L. Bluitt δημιούργησε το ντοκιμαντέρ για να προωθήσουν μια πιο ακριβή εκπροσώπηση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης των θέσεων των μαύρων γυναικών στον επιχειρηματικό τομέα.
Αυτό είναι το πρώτο κινηματογραφικό έργο της Bluitt, η οποία ούσα και content creator και PR consultant γράφει, για εδώ και μια δεκαετία, τις επιχειρηματικές προοπτικές των μαύρων γυναικών στο blog της, In Her Shoes. Αλλά τώρα το θέμα τίθεται στην προσοχή του κόσμου μέσω της πιο δημοφιλούς υπηρεσίας ροής στον κόσμο, της Netflix.
Η ταινία περιστρέφεται γύρω από τη ζωή τεσσάρων επιχειρηματιών, τα ταξίδια τους και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν κάποια ζητήματα, όπως η αδυναμία χρηματοδότησης στις μαύρες γυναίκες. Εμπνευσμένο από το #BlackGirlMagic, η Bluitt ήθελε να δείξει πώς οι μαύρες γυναίκες μετατρέπουν τις προκλήσεις σε ευκαιρίες και γίνονται έμπνευση για την επόμενη γενιά.
“Ως η ταχύτερη ομάδα επιχειρηματιών σε αυτήν τη χώρα, οι γυναίκες μετατρέπουν κυριολεκτικά το νερό σε κρασί παρά τα πολλά εμπόδια που αντιμετωπίζουμε στα επιχειρηματικά μας ταξίδια. Αυτή η ταινία δημιουργήθηκε για να ενημερώσει τον κόσμο τι πραγματικά σημαίνει να είσαι επιτυχημένη γυναίκα επιχειρηματίας σε αυτόν τον κόσμο. Πλατφόρμες, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάς δείχνουν μόνο τα αποτελέσματα και τις καλύτερες στιγμές, αλλά το “She Did That” τραβά την κουρτίνα για να αποκαλύψει πώς και γιατί το κάνουμε “, δήλωσε ο Bluitt στο Forbes.
Αυτή η ενέργειά της υπογραμμίζεται από την επιμονή και την αποφασιστικότητα του βασικού cast του ντοκιμαντέρ, της Lisa Price, ιδρύτρια της μάρκας περιποίησης μαλλιών Carol’s Daughter, της Melissa Butler, ιδρύτρια της μάρκας ομορφιάς The Lip Bar, της Tonya Rapley, ιδρύτρια του My Fab Finance και της Luvvie Ajayi ομιλήτρια και best-selling συγγραφέας των New York Times.
Για την πραγματοποίηση αυτού του καλλιτεχνικού οράματος, η Bluitt προσέλαβε σκόπιμα μαύρες γυναίκες ως camerawoman, καθώς και προσωπικό παραγωγής, βοηθούς και ερευνητές για τις τοποθεσίες, που πραγματοποίηθηκαν τα γυρίσματα. Επιπλέον, μετά από σχεδόν 2 χρόνια γυρισμάτων, το ντοκιμαντέρ έκανε πρεμιέρα σε μια sold-out εκδήλωση προβολής στο Φεστιβάλ ESSENCE στη Νέα Ορλεάνη. Έκτοτε έχει προβληθεί σε πολλά HBCU και άλλες πόλεις σε συνεργασία με οργανισμούς που υποστηρίζουν τα δικαιώματα των μαύρων γυναικών.
Η Bluitt είπε ότι είναι συγκλονισμένη με την ευκαιρία να συνεργαστεί με το Netflix. Τώρα με ένα ευρύτερο κοινό, ελπίζει ότι η ταινία θα αγγίξει τις περισσότερες ζωές των μαύρων γυναικών και όχι μόνο.
“Θέλω οι γυναίκες να γνωρίζουν ότι ακόμη και οι πιο επιτυχημένες γυναίκες στις επιχειρήσεις έχουν βιώσει τις προκλήσεις και τα εμπόδια, που αντιμετωπίζουν για να επιτύχουν τους στόχους τους. Όλοι κάνουμε λάθη, μαθαίνουμε από αυτά και σταματάμε να τα εφοδιάζουμε και να συνεχίζουμε με σκοπό να γίνουμε πιο δυνατές. Θέλω οι γυναίκες να ξέρετε ότι δεν είστε μόνες στους φόβους σας και το μεγαλύτερο ταξίδι είναι αυτό – αν οι γυναίκες σε αυτήν την ταινία μπορούν να το κάνουν, μπορείτε κι εσείς! “