Μία μέρα έχει μείνει μέχρι την άρση της απαγόρευσης της κυκλοφορίας και τελικά το μόνο που σίγουρα δε θα άλλαζα αυτό το χρονικό διάστημα είναι η επιστροφή αυτής της στήλης. Όπως είπαμε λοιπόν και την περασμένη εβδομάδα, κάθε Κυριακή διαβάζεις εδώ, ό,τι έχει να κάνει με τις νέες κυκλοφορίες στα μουσικά δρώμενα, ενώ βρίσκεις επίσης, 7 ολόφρεσκα, τέλεια τραγούδια για να ξεκινήσεις τη Δευτέρα σου με άλλο αέρα.
Στις ανακαλύψεις αυτής της εβδομάδας λοιπόν, ανήκει μία πολύ χαρακτηριστική φιγούρα -νομίζω τελευταία φορά που μου είχε κάνει τόση εντύπωση μουσική προσωπικότητα, ήταν πριν από κάτι αιώνες όταν είχα ξετρυπώσει τη Beth Ditto. Η πρώην τραγουδίστρια των SpaceCream κυνηγάει πλέον σόλο καριέρα και το He Sees Me ως βίντεο κλιπ είναι αδύνατον να μην το παρακολουθήσεις ολόκληρο.
Ολοκληρωμένο άλμπουμ έχει να βγάλει από το Two Eleven του 2012, καθότι η Brandy έχει εντρυφήσει περισσότερο στη φιλανθρωπία, τον ακτιβισμό και κυρίως, τη μητρότητα. Για την τελευταία, μιλάει και το νέο single της σταρ του The Boy Is Mine, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι όλες οι μητέρες μπορούν να καταφέρουν τα πάντα έχοντας ως έμπνευση τα παιδιά τους. Στο Baby Mama συμμετέχει και ο Chance the Rapper, και δεν είναι κακό.
Τελευταία, τη λες και υπερδραστήρια τη Norah Jones, ωστόσο κατά την ταπεινή μου άποψη, ψάχνει να βρει επιτέλους ένα τραγούδι να αναδεικνύει το απίστευτο -και πολυβραβευμένο- χάρισμα που κουβαλά, τη φωνή της. Στο Tryin’ to Keep It Together από το επικείμενο άλμπουμ της τον Ιούνιο με τίτλο Pick Me Up Off the Floor, δε θεωρώ ότι το βρήκε.
Βαρετό επίσης μου ακούστηκε το demo ενός track που πήγε ξέθαψε ο Noel Gallagher τώρα στην καραντίνα. Το Don’t Stop είχε ηχογραφηθεί σε soundcheck της μπάντας στο Hong Kong πριν από 15 χρόνια… Μέχρι να τα καταφέρουν να τα ξαναβρούν μεταξύ τους με τον Liam, είναι κάτι σαν παρηγοριά στον άρρωστο, στους φανατικούς των Oasis δηλαδή. Δεν είναι λίγοι, αν σκεφτείς από τις 30/04 μέχρι και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές έχει ξεπεράσει το 1 εκατ. θεάσεων.
Για λίγη δόση ’90ίλας, ρίξε μια ματιά στα Damn Daniel και Photo ID πιστεύω θα σε καλύψουν απόλυτα σε ήχο και αισθητική.
Πριν περάσουμε στα 7 τέλεια, τσέκαρε:
α.τη σούπερ σέξι κυκλοφορία της Skylar Grey που τιτλοφορείται Dark Thoughts, κάτι μου λέει ότι όταν το πάρει πρέφα η Rihanna, θα το ζηλέψει άπειρα.
β. το νέο single και εξαιρετικά ατμοσφαιρικό Goodbye Blue των BADBADNOTGOOD (που έχω μετανιώσει απίστευτα που δεν είχα πάει πριν από τρία χρόνια στο live τους.
γ. το homemade, βασικά, καραντίναmade (και συγκεκριμένα σε απομόνωση στα βουνά της Μακεδονίας) κομμάτι από τον Konstantinos Y. (Fuku Cosmonaut) με τη Dusk στα φωνητικά και τον YuGi στο cajon. Όπως μου είπε η Dusk, πρόκειται για “μία προσευχή για την Αφύπνιση και την Λύτρωση του Ανθρώπου” και ναι, το Deliverance είναι τόσο κατανυκτικό και απόκοσμο, όσο αυτό που ζούμε βαδίζοντας στο άγνωστο τους τελευταίους μήνες.
Στα 7 τέλεια τώρα:
Alfie Templeman – My Best Friend (feat. Coach Party)
Όταν ένα 17αχρονο βγάζει αυτό το τόσο πιασάρικο τραγούδι, δεν έχουμε παρά να περιμένουμε τη συνέχεια.
Khruangbin – Time (You and I) (Official Video)
Αν κάτι έχουν κερδίσει με το σπαθί τους οι Khruangbin, αυτό είναι να ακούς τραγούδι τους και να καταλαβαίνεις ότι κατά πάσα πιθανότητα έχει την υπογραφή τους. Στις 26 Ιουνίου θα απολαύσουμε και επισήμως ολοκληρωμένο το άλμπουμ τους, Mordechai.
Aluna (AlunaGeorge) – Body Pump
Πατώντας play, σχεδόν πίστεψα ότι η Aluna Francis των AlunaGeorge έπαθε Maya Jane Coles. Ομολογουμένως, της πάει εξαιρετικά.
Razorlight – Burn, Camden, Burn
Ένα από τα πρώτα lives στην Αθήνα που θυσιάστηκαν στο βωμό της πανδημίας, ήταν και αυτό των Razorlight στις 14 Μαρτίου. Ξέθαψαν λοιπόν, ένα τραγούδι τους που είχε ηχογραφηθεί 11 χρόνια πριν, ο Bjorn Agren επέστρεψε στην κιθάρα και ιδού τα αποτελέσματα.
H.E.R. – Wrong Places
H soft εκδοχή της Gabriella Wilson θυμίζει Lianne La Havas στη χροιά. Το ταλέντο στο μεταξύ, ακόμη και με μία μόνο κιθάρα στο χέρι και κακή ηχομόνωση, δύσκολα μπορεί να χαντακωθεί.
The Magic Gang – Take Back The Track
Οι Angus, Jack, Kris και Paeris δηλώνουν melody makers και λογικά κάπως έτσι θα ηχούσαν οι Maroon 5 σήμερα αν δεν είχαν ακολουθήσει πιο εμπορικά μονοπάτια.
HAIM – I Know Alone
Γενικά χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης οι αδερφές Haim, και δέχομαι ότι ταιριάζουν πολύ στο “κάδρο” που βλέπουμε και τους Still Corners, με μία πιο “στοχαστική” pop αισθητική να τις χαρακτηρίζει. Το I Know Alone δεν είναι το καλύτερό τους, αλλά σίγουρα ανήκει στα σημερινά 7. Επιφυλάσσομαι για το δίσκο Women in Music Pt. III που βγαίνει στις 26 Ιουνίου.