Από τότε που ο Daniel Lee ανέλαβε ως καλλιτεχνικός διευθυντής της Bottega Veneta, έχει γίνει το πιο hot εμπορικό σήμα. O ιταλικός οίκος μόδας, γνωστός για τα δερμάτινα προϊόντα του, στην πραγματικότητα υπάρχει από το 1966. Ωστόσο, ο Lee τον έχει μετατρέψει από τον περασμένο χρόνο από παραδοσιακό σε trend-setting χάρη στη σύγχρονη ματιά του, τη χρήση χρώματος και τη μοναδική προσέγγισή του στα αξεσουάρ (αφηρημένα shapes και “άσχημα” /cool vibes).
O oίκος έχει γίνει πλέον τόσο δημοφιλής που έχει κερδίσει το δικό του hashtag, «# newbottega», μια σπάνια τιμή που προηγουμένως απονεμήθηκε από τους λάτρεις της μόδας στη Céline για την εποχή της Phoebe Philo (#oldceline’) .
Είναι ενδιαφέρον επίσης ότι ο Lee πήγε στην Bottega από την Céline, όπου ήταν διευθυντής ready-to-wear. Σύμπτωση; Δεν νομίζουμε.
Ένα λοιπόν από τα κομμάτια που έχουν γίνει εμμονή, εκτός από την διάσημη στο Instagram Bottega Veneta τσάντα- φάκελο, είναι τα τετραγωνισμένα mules. Από τη στιγμή που λανσαρίστηκαν το περασμένο καλοκαίρι, έχουν φορεθεί από κάθε συντάκτρια, influencer και fashion insider.
Δεν μπορείς να διαθέσεις 600 ευρώ για ένα ζευγάρι από αυτά; Ούτε εμείς. Γι ‘αυτό χαιρόμαστε ιδιαίτερα που ανακαλύψαμε την Topshop εκδοχή τους. Η ίδια τετραγωνισμένη μύτη, το ίδιο μεσαίου ύψους τακούνι, η ίδια σιλουέτα και παρόμοιες αποχρώσεις. Η τιμή, όμως αρκετά διαφορετική, αφού με 72 ευρώ μπορούν να γίνουν δικά σου.