Η Anna Karina έφτασε στο Παρίσι σε ηλικία 17 ετών από τη Δανία χωρίς καν να μιλάει γαλλικά. Μια μέρα, ενώ καθόταν στο διάσημο Café Deux Magots στη λεωφόρο Saint-Germain, ανακαλύφθηκε από έναν ατζέντη που της ζήτησε να φωτογραφηθεί για πρώτη φορά. Σύντομα θα βρισκόταν ανάμεσα στα μοντέλα της Coco Chanel η οποία την συμβούλεψε να αλλάξει το όνομά της από Hanne Karin Bayer σε Anna Karina.
Ο Jean- Luc Godard είδε για πρώτη φορά την Karina στην τηλεόραση να ποζάρει μέσα σε μπανιέρα για ένα διαφημιστικό αφρόλουτρου. Ήταν λίγο πριν εκείνος γίνει ένας από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες του γαλλικού κινηματογράφου με την παρθενική του μόλις ταινία, À bout de souffle (Με κομμενη την ανάσα), με πρωταγωνιστές τη Jean Seberg και τον Jean-Paul Belmondo. Η Anna δέχτηκε πρόταση από τον Godard να εμφανιστεί σε αυτήν – κυρίως σε γυμνές σκηνές. Αρνήθηκε, αλλά τελικά κατέληξε να πρωταγωνιστήσει σε οχτώ από τις ταινίες του, συμπεριλαμβανομένων των Little Soldier και του A Woman is a Woman και να γίνει μια εμβληματική ηθοποιός του γαλλικού New Wave κινηματογράφου.
Η μούσα του Godard έγινε αργότερα η σύζυγός του το 1961 κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας A Woman is a Woman. Η σχέση τους ήταν παθιασμένη αλλά και ταραχώδης έτσι πήραν διαζύγιο το 1965. Η ιστορία ή το πρόσωπό της μπορεί να μην είναι τόσο γνωστά όσο της Bardot, της Birkin ή της Francoise Hardy, αλλά η Karina είχε ένα μοναδικό, ανεπιτήδευτο στυλ που αξίζει το στάτους ενός style icon.
Αυτά είναι τα στοιχεία που το έκαναν τόσο ξεχωριστό:
Tα καπέλα
To “sailor girl” look
To ταρτάν
Tα αξεσουάρ μαλλιών
Τα τέλεια μικρά φορέματα
Και φυσικά, μια έξτρα δόση μάσκαρας κι ένας αέρας μυστηρίου