Η Burberry μόλις λάνσαρε το επόμενο cult προϊόν. Και όχι, δεν είναι ένα παλτό, μια τσάντα ή ένα ζευγάρι παπούτσια.

Αυτή την εβδομάδα, το βρετανικό εμπορικό σήμα που είναι γνωστό για το χαρακτηριστικό καρό μοτίβο, εγκαινίασε το πρώτο του βιντεοπαιχνίδι. Πριν σκεφτείς, «όχι ευχαριστώ, τα παιχνίδια δεν είναι για μένα», υπάρχει και κίνητρο. Το βραβείο – αν οι επιδόσεις σου είναι καλές – είναι ένα κομμάτι από τη νέα συλλογή του οίκου με puffer τζάκετ.

 

 

Για να παίξεις δεν χρειάζεται να κάνεις subscribe, στην πραγματικότητα απλά πρέπει να κατευθυνθείς στην ιστοσελίδα της Burberry, όπου μπορείς να ξεκινήσεις να παίζεις κατευθύνοντας ένα ελάφι (το αγαπημένο ζώο του Riccardo Tisci) το οποίο πρέπει να πηδάει με επιτυχία από πλατφόρμα σε πλατφόρμα μέχρι να φτάσει τελικά στο φεγγάρι. Οι παίκτες με τις μεγαλύτερες βαθμολογίες έχουν την ευκαιρία  στη συνέχεια να κερδίσουν έπαθλα και να κατεβάσουν emoticons και αυτοκόλλητα.

 

Μην ξεχνάμε και το πιο σημαντικό κομμάτι – εσύ επιλέγεις το τζάκετ που θα φορέσει το ελάφι για να αγωνιστεί και ίσως καταφέρεις και να το κερδίσεις στο τέλος.

Οι παίκτες ανταγωνίζονται για ειδικά βραβεία, με τους νικητές να κερδίζουν custom GIF και εικονικά προϊόντα. Το πρώτο βραβείο είναι ένα πραγματικό παλτό από τη συλλογή puffer του οίκου, διαθέσιμο για τους παίκτες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Κίνα, την Ιαπωνία και την Κορέα.

Το τυχερά παιχνίδια θα αποτελέσουν την επόμενη μεγάλη τάση της βιομηχανίας μόδας, καθώς οι μάρκες πολυτελείας αναγνωρίζουν το μέγεθος της αγοράς (η οποία μέχρι το 2025 υπολογίζεται να φτάσει τα 65 δισεκατομμύρια).

 

Advertisement - Continue Reading Below
Advertisement - Continue Reading Below